Zakład Produkcyjno Usługowy Handlowy Lasów Państwowych ogłasza przetarg
- Adres: 10-307 Olsztyn, ul. M. Zientary-Malewskiej 51/53
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5327304 , fax. 089 5268817
- Data zamieszczenia: 2009-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Produkcyjno Usługowy Handlowy Lasów Państwowych
ul. M. Zientary-Malewskiej 51/53 51/53
10-307 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5327304, fax. 089 5268817
REGON: 51100169100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpuhlp.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka skarbu państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa rejestratorów leśniczego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa rejestratorów leśniczego wyposażonych w stację dokujacą w ilości 72sztuk oraz 7 sztuk dodatkowych stacji dokujących z konwerterem LAN na potrzeby biura nadleśnictw - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5.000,00zł słownie :pięć tysięcy złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej dziłalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.Niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia- nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie ,że wykonawca spełnia warunki o których mowa w art.22ust.1pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawiony nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu skłdania ofert o udzielenie zamówienia 3.Wykaz dostaw, a wprzypadku świadczeń ciągłych lub okresowych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzjących, że dostawy te zostały wykonane nalezycie- 4 dostawy w okresie ostatnich trzech lat na kwotę 80.000,00zł(słownie: osiemdziesiąt tysięcy)brutto każda
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ocena jakościowa
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zpuhlo.olsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i instalacja nowego sprzętu komputerowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa i instalacja nowego sprzętu komputerowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa i instalacja nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-05-06 - Dostawa i instalacja nowego sprzętu komputerowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa komputerów przenośnych, oprogramowania, toreb do notebooków, myszy komputerowych, monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych, baterii do notebooka, listew przeciwprzepięciowych
Dodano: 2016-03-11 - Dostawa wraz z instalacją nowego sprzętu komputerowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-02-29 - Dostawa wraz z instalacją nowego sprzętu komputerowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-01-22 - Dostawa wraz z instalacją nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2015-12-01 - Dostawa macierzy dyskowych na potrzeby stacji LOFAR w Bałdach w ramach realizacji projektu Budowa polskich stacji europejskiego interferometru radiowego LOFAR i działalności Ośrodka Eksploatacji i Zarządzania Miejską Siecią Komputerową OLMAN
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego na terenie miasta Olecko
Dodano: 2015-11-12