Przetargi.pl
Dostawa rejestratorów leśniczego

Nadleśnictwo Trzebielino ogłasza przetarg

  • Adres: 77-235 Trzebielino, 53A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8580244, 8580113-115 , fax. 059 8580168
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Trzebielino
    53A 53A
    77-235 Trzebielino, woj. pomorskie
    tel. 059 8580244, 8580113-115, fax. 059 8580168
    REGON: 77069703900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rdlp.szczecinek.pl/trzebielino/info.php?id=58
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa rejestratorów leśniczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 13 szt. rejestratorów leśniczego - komputery typu Handheld oraz 14 stacji dokujących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Dostawcy , którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6 niniejszej SIWZ. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki dostawca spełnił. 2. Dostawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 4. Dostawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz oferty wg załączonego druku - na formularzu - zał. nr 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi?dencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, bądź wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Dostawca nie zale?ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wy?stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) oświadczenie Dostawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22.ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - na formularzu - zał. nr 3 do SIWZ 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych w następującej formie za zgodność z oryginałem , data i podpis Dostawcy .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rdlp.szczecinek.pl/trzebielino/info.php?id=58
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach