Przetargi.pl
Dostawa rejestratora, dysku twardego oraz kamery na potrzeby systemu monitoringu wizyjnego Aresztu Śledczego w Łodzi.

Areszt Śledczy w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-729 Łódź, ul. Smutna 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (42) 675 00 00 , fax. (42) 675 03 55
  • Data zamieszczenia: 2013-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Łodzi
    ul. Smutna 21 21
    91-729 Łódź, woj. łódzkie
    tel. (42) 675 00 00, fax. (42) 675 03 55
    REGON: 00059040900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Areszt Śledczy w Łodzi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa rejestratora, dysku twardego oraz kamery na potrzeby systemu monitoringu wizyjnego Aresztu Śledczego w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa rejestratora, dysku twardego oraz kamery na potrzeby systemu monitoringu wizyjnego Aresztu Śledczego w Łodzi. Na przedmiot zamówienia składają się: A) Rejestrator wizyjny o parametrach jak w załączniku nr 1 do SIWZ (opis techniczny nr 1) B) Dysk twardy o parametrach jak w załączniku nr 1 do SIWZ (opis techniczny nr 1) C) Zewnętrzna, wodoodporna kamera o parametrach jak w załączniku nr 1 do SIWZ (opis techniczny nr 2) Parametry techniczne dostarczanych urządzeń zawarte są w Załączniku 1 do SIWZ. Wykonawca składając formularz ofertowy dołączy do niego wypełniony w/w załącznik, który będzie stanowił integralną część umowy. Główny przedmiot zamówienia: 32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym 32235000-9 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym 38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące 42961100-1 - System kontroli dostępu 2. Zobowiązania Wykonawcy A) Wykonawca zobowiązuje się udzielić gwarancji prawidłowego działania dostarczanych urządzeń na okres 3 lat. B) Wykonawca zamówienia zobowiązuje się również w okresie gwarancji dokonywać bezpłatnych napraw przedmiotu zamówienia lub wymienić na nowe, wolne od wad w wypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwej budowy, niewłaściwej jakości materiałów oraz wykonawstwa lub wad ukrytych. C) Wykonawca przeprowadzi w okresie gwarancji nieodpłatne przeglądy techniczne dostarczonych urządzeń wykonane zgodnie z zaleceniami co do czasu i trybu zawartymi w dokumentacji producenta, nie rzadziej jednak niż raz na 12 miesięcy. Termin przeglądów serwisowych zostanie uzgodniony z Zamawiającym. 3. Warunki zakupu A) Cena: musi zawierać wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, B) Termin dostawy: Termin realizacji przedmiotu umowy uzależniony jest od rozstrzygnięcia niniejszego postępowania i będzie ustalany indywidualnie z Wykonawcą, który zostanie wybrany w trybie przetargu nieograniczonego. C) Płatność: przelewem 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wypełnionej faktury. D) Gwarancja: Okres min. 3 lata.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 322340002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach