Przetargi.pl
Dostawa rejestratora do bezdotykowego pomiaru temperatury osób przybywających do szpitala

Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-556 Wrocław, Borowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 734 24 77, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
    Borowska 213
    50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 734 24 77, , fax. -
    REGON: 28901200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk-wroc.logintrade.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa rejestratora do bezdotykowego pomiaru temperatury osób przybywających do szpitala
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawa rejestratora do bezdotykowego pomiaru temperatury osób przybywających do szpitala. Pomiar temperatury wszystkich osób wchodzących do szpitala, poprzez kamery termowizyjne mierzące temperaturę. Jedna kamera na każde przejście, w sumie 5 zestawów. Kamery będą podłączone do rejestratorów i obraz z nich wyświetlany na monitorze. W przypadku wykrycia osoby z podwyższoną temperaturą włączy się sygnalizacja optyczna na monitorze i akustyczna na rejestratorze. Dodatkowo w pomieszczeniu z kamerą uruchomi się krótki sygnał dźwiękowy oraz komunikat głosowy (do 30 sek.) o informujący o dalszym postępowaniu. Wymagana dokładność pomiaru temperatury 0,5°C pomiar twarzy przez kamerę można wykonać z odległości 8-1,5 m od kamery. Zestaw powinien umożliwiać zwiększenie czułości kamery z 0,5°C (standardowa czułość kamery) do 0,3°C poprzez montaż urządzenia kalibracyjnego kamerę Blackbody Oferta powinna uwzględniać: • Dostawa urządzeń. • Wykonanie okablowania • Montaż i uruchomienie • Sporządzenie dokumentacji powykonawczej • Przeprowadzenie prób. • Jednorazowe przeszkolenie personelu Zamawiającego W skład zestawu powinny wchodzić : 1. Rejestrator, pasmo wejściowe 160Mbps, pasmo wyjściowe 256Mbps, nagrywanie w rozdzielczości 12MP, obsługa do 16 kamer IP, wyjście wideo HDMI & VGA, 1 × USB 2.0 i 1 × USB 3.0, 2 interfejsy SATA, 1 port Ethernet RJ45 (1000 Mbps), wejście/wyjście alarmowe: 4/1, 16 portów PoE (maksymalne obciążenie 200W, 802.3af/802.3at) , obudowa 380mm. Zasilanie 230VAC, z dyskiem 3TB.- szt.4. Dopuszczalne jest zastosowanie przełączników z PoE 2. Kamera termowizyjna pomiar 0,8 -1,5 m .Obsługująca pomiar temperatury 20 osób w tym samym czasie. 3. Bramki ze stali nierdzewnej (tzw lotniskowe) do kierowania ruchem pacjentów szt. 5 4. Wymagana dokumentacja powykonawcza w wersji papierowej i elektronicznej. 5. Przeszkolenie personelu obsługującego sprzęt. 6. Oprogramowanie umożliwiające zdalne zarządzanie rejestratorami z poziomu komputera włączonego w sieć. 7. Uchwyt/Statyw do kamery umożliwiający ustawienie kamery gdy nie ma możliwości montażu lub jest to ustawienie doraźne szt. 5. Zestaw powinien sygnałem świetlnym i dźwiękowym informować, kiedy temperatura wchodzącej osoby jest za wysoka. Zestaw powinien umożliwiać podniesienie dokładności pomiaru do 0.3 st. C Details : Thermal:160 × 120; FOV:50°×37.2°; Rozdzielczość minimum:2688 × 1520; Ogniskowa obiektywu: 4mm; Video mode:Bi-spectrum image fusion; Accuracy:±0.5℃ Range:30-45℃ Working temperature:10~35℃ - Monitor Komputerowy 17” szt. 5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31644000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 2. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank Gospodarstwa Krajowego nr rachunku 26 1130 1033 0018 8007 3520 0010, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu DZP.242.377.2020 na „Dostawę rejestratora do bezdotykowego pomiaru temperatury osób przybywających do szpitala”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu – dokumenty potwierdzające wniesienie wadium powinny zostać załączone do oferty w postaci elektronicznej w formie oryginału dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu). 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą. 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty -Załącznik nr 2; 2) Formularz cenowy w formacie xls – nazwa pliku: nazwa firmy_numer postępowania;-Załącznik nr 1 3) Oświadczenia (Załączniki nr 3, 5); 4) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną