Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy ogłasza przetarg
- Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7794031 w. 477 , fax. 022 7794031 w. 477
- Data zamieszczenia: 2012-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy
ul. Konarskiego 13 13
05-400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 022 7794031 w. 477, fax. 022 7794031 w. 477
REGON: 00029015600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa regałów metalowych dla potrzeb Bloku Operacyjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa regałów metalowych dla potrzeb Bloku Operacyjnego. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ nr 1 - formularz ofertowy, 5 - wymagania ogólne oraz 6- specyfikacja techniczna Zamawiający nie wymaga, aby sprzęt opisany w załącznikach był wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679. Zamawiający wymaga aby regały posiadały oznaczenie CE. Gwarancja: Minimum 24 miesiące na zaoferowany sprzęt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391510005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup oraz dostawa mebli biurowych na potrzeby Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Dodano: 2016-07-26 - zakup oraz dostawa mebli biurowych, siedzisk oraz mebli kuchennych wraz z montażem i rozmieszczeniem dla potrzeb Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Dodano: 2016-07-22 - Zakup oraz dostawa mebli biurowych, siedzisk oraz mebli kuchennych wraz z montażem i rozmieszczeniem dla potrzeb Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Dodano: 2016-07-12 - Zakup i dostawa mebli biurowych
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej w podziale na dwa zadania
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2016-03-04 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2016-02-15 - Dostawa mebli warsztatowych w podziale na III zadania
Dodano: 2015-11-03 - Dostawa mebli warsztatowych
Dodano: 2015-09-14 - Dostawa mebli biurowych i mebli medycznych
Dodano: 2015-06-25