Przetargi.pl
Dostawa regałów dla Filii nr 7

Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-089 Białystok, ul. Kilińskiego 16
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 7416723, 7415535 , fax. 0-85 7416695
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego
    ul. Kilińskiego 16 16
    15-089 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 0-85 7416723, 7415535, fax. 0-85 7416695
    REGON: 00027671300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaznicapodlaska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa regałów dla Filii nr 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów bibliotecznych, rozładunek, wniesienie oraz ustawienie regałów zgodnie z projektem w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego w Filii Nr 7 w Białymstoku przy ul. Zielonogórskiej 2. Oferowane regały winny być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone regały nie spełniają tego wymogu, Zamawiający odmówi odbioru części lub całości regałów, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznaczy termin dostarczenia regałów wolnych od wad, nie krótszy niż 7 dni. Materiały użyte do produkcji regałów będących przedmiotem zamówienia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie. Wymagania minimalne dotyczące gwarancji - minimum 36-miesięczna gwarancja jakości na przedmiot zamówienia. Opis regału: Regał biblioteczny siedmiopółkowy, wykonany z atestowanej płyty wiórowej obustronnie laminowanej o grubości 18 mm, w kolorze buk rotkern (np. D 2201 wzornik firmy Sonea sp. z o.o.), krawędzie powinny być oklejone atestowaną taśmą antyudarową PVC w kolorze płyty. Wymiary regału: wysokość 1856 mm, szerokość 900 mm, głębokość 270 mm, rozstaw półek 280 mm, półki powinny być trwale zamocowane, połączone z bokami za pośrednictwem 4 kołków montażowych ?8 długości minimum 35 mm oraz ze ścianką tylną za pośrednictwem wkrętów minimum ?3 mm o długości 25 mm, odległości między wkrętami nie powinny być większe niż 100 mm, ścianka tylna regału z płyty HDF jednostronnie laminowanej w kolorze białym lub kolorze płyty, boki regału powinny być oklejone taśmą antyudarową PVC w kolorze płyty z trzech stron (front, góra, dół), regał powinien być posadowiony na regulowanych stopkach montowanych do boku jak najbliżej przedniej krawędzi z uwagi na stabilność regału, cokół powinien być zlicowany z bokami regału. Ilość sztuk 56
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301310009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1), 2) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2), 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3); 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp; Zamawiający żąda, aby wykonawca przedmiot zamówienia wykonał samodzielnie, bez udziału podwykonawców. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów stanowiących treść oferty, o których mowa w pkt 6 SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne), zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, albo do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych powyżej, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawców, dokument musi być złożony przez każdego z nich. 2) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zgodnie z załącznikiem do formularza oferty SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawców, dokument musi być złożony przez każdego z nich. 3) oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Pzp 4) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedmiotowy warunek musi spełniać przynajmniej jeden z nich. 5) wykazu zrealizowanych dostaw (co najmniej trzech) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca zrealizowania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zrealizowano należycie, dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw - referencje. 6) ponadto należy załączyć: a) formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego wzór formularza oferty, b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne), dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, c) stosowne Pełnomocnictwo-a -w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaznicapodlaska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną