Przetargi.pl
DOSTAWA REGAŁÓW ARCHIWALNYCH WRAZ Z ICH MONTAŻEM W DWÓCH POMIESZCZENIACH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W CZĘŚCI PIWNICZNEJ BUDYNKU URZĘDU SKARBOWEGO- O CAŁKOWITEJ PRZEWIDYWANEJ DŁUGOŚCI PÓŁEK UŻYTKOWYCH OKOŁO 440 mb

Urząd Skarbowy w Wadowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, ul. Legionów 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8723900, 8723940 , fax. 033 8732610
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Wadowicach
    ul. Legionów 22 22
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. 033 8723900, 8723940, fax. 033 8732610
    REGON: 07003034000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_US/root_Urzad+Skarbowy+Wadowice/podmiot
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA REGAŁÓW ARCHIWALNYCH WRAZ Z ICH MONTAŻEM W DWÓCH POMIESZCZENIACH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W CZĘŚCI PIWNICZNEJ BUDYNKU URZĘDU SKARBOWEGO- O CAŁKOWITEJ PRZEWIDYWANEJ DŁUGOŚCI PÓŁEK UŻYTKOWYCH OKOŁO 440 mb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów archiwalnych wraz z ich montażem w dwóch pomieszczeniach znajdujących się w części piwnicznej budynku Urzędu Skarbowego - o całkowitej przewidywanej długości półek użytkowych około 440mb. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do : - dostawy do siedziby Zamawiającego regałów wraz z całym niezbędnym osprzętem, - zamontowania regałów zgodnie ze sztuką budowlaną w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, - bezpłatnej konserwacji w całym okresie gwarancji, - przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi regałów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391311000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień, 2) Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1) do 4), - co do których zastosowanie mają wykluczenia wymienione w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą, - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera błędy w obliczeniu ceny, - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą _spełnia - nie spełnia_, w oparciu o informacje wyszczególnione w dziale VI niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 44 ustawy Pzp i Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605, z późn. zm.) - oferta wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego winna zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w : 1) załączniku A do SIWZ - Wykonawca występujący samodzielnie, 2) załączniku B do SIWZ - Wykonawcy występujący wspólnie. 2. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawcy występujący wspólnie- (przed podpisaniem umowy w przypadku wyboru oferty)- są zobowiązani przedstawić umowę regulującą współpracę tych wykonawców. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę _ osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_US/root_Urzad+Skarbowy+Wadowice/podmiot
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach