Przetargi.pl
dostawa refundowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia pieluchomajtek oraz innych materiałów medycznych dla mieszkańców domów pomocy społecznej we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25, ul. Rędzińskiej 66/68 i ul. Kaletniczej 8 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.

Miejskie Centrum Usług Socjalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 54131 Wrocław, ul. Mączna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 769 950 , fax. 713 769 905
  • Data zamieszczenia: 2016-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Usług Socjalnych
    ul. Mączna 3
    54131 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 769 950, fax. 713 769 905
    REGON: 93268454000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa refundowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia pieluchomajtek oraz innych materiałów medycznych dla mieszkańców domów pomocy społecznej we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25, ul. Rędzińskiej 66/68 i ul. Kaletniczej 8 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa refundowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia pieluchomajtek oraz innych materiałów medycznych dla mieszkańców domów pomocy społecznej we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25, ul. Rędzińskiej 66/68 i ul. Kaletniczej 8 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 33140000-3 materiały medyczne. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru, znajduje się w kalkulacji cenowej, która jako załącznik nr 2 do SIWZ stanowi jej integralną część. 4. Lista asortymentu ujętego w załączniku nr 2(TABELA) uwzględnia refundowane materiały medyczne. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Wykonawca jest zobowiązany realizować przedmiot umowy zgodnie z podpisaną umową z Narodowym Funduszem Zdrowia, o współpracy w zakresie zaopatrzenia na pieluchomajtki i wkładki anatomiczne oraz na majtki elastyczne, na podstawie kart zapotrzebowań wystawionych przez lekarza Zamawiającego, a następnie załatwienia wszelkich formalności w ramach podpisanej umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia. 7. Zamawiający przyjmuje, iż 1 opakowanie będzie zawierało 60 szt. asortymentu. Zamawiający zastrzega, że na etapie realizacji umowy wykonawcy będą mogli dostarczać opakowania zawierające mniejszą ilość sztuk asortymentu (minimum 30 szt. w opakowaniu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną