Metro Warszawskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 02-798 Warszawa, ul. Wilczy Dół
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48226554000 , fax. +48226433997
- Data zamieszczenia: 2020-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Metro Warszawskie Sp. z o.o.
ul. Wilczy Dół 5
02-798 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48226554000, fax. +48226433997
REGON: 01531459200000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ręcznych elektronarzędzi, akumulatorów oraz akcesoriów elektronicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest Dostawa ręcznych elektronarzędzi, akumulatorów oraz akcesoriów elektronarzędzi. Przedmiot Zamówienia podzielony został na 2 Zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na obydwa lub na dowolnie wybrane Zadanie, pod warunkiem, że oferta będzie obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w oferowanym Zadaniu. Szczegółowy opis wykonania Przedmiotu Zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna wraz z załącznikiem nr 1, który określa artykuły i ilości w podziale na 2 Zadania. Przedmiot Zamówienia zostanie wykonany zgodnie z: 1) Specyfikacją Techniczną wraz z załącznikami (zał. nr 1 do SIWP), 2) Wzorem Umowy (zał. nr 5 do SIWP). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42652000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca, przed upływem terminu składania ofert, wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości odpowiednio: 4000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100) – w zakresie Zadania nr 1, 2000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100) – w zakresie Zadania nr 2.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) wypełniony formularz cenowy (zał. nr 2A do SIWP) – w przypadku oferty składanej w formie pisemnej (postaci papierowej) albo wypełniony formularz na Platformie Zakupowej Zamawiającego Marketplanet – w przypadku oferty składanej w formie elektronicznej 2) wypełnione oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania (zał. nr 3 do SIWP) 3) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez pełnomocnika lub została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4) dokument potwierdzający brak podstaw wykluczenia z przesłanek, o których mowa w art. 24 ust.5 pkt 1) ustawy Pzp: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji o której mowa w pkt. 13.1 SIWP, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 4 do SIWP), o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wraz z oświadczeniem o przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania między nimi, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów oraz sprzętów niezbędnych do przeprowadzenia konkurencji – Plumbing and Heating (Instalacje sanitarne i grzewcze) realizowanej podczas wydarzenia EuroSkills 2023 Gdańsk.
Dodano: 2023-07-13 - Zakup narzędzi i elektronarzędzi z akcesoriami
Dodano: 2020-11-26 - Zakup narzędzi i elektronarzędzi z akcesoriami
Dodano: 2020-10-28 - Zakup narzędzi ręcznych, elektronarzędzi warsztatowych na potrzeby Spółki AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Dodano: 2019-11-07 - Dostawa ręcznych elektronarzędzi
Dodano: 2019-11-06 - Zakup elektronarzędzi na potrzeby Spółki AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Dodano: 2019-04-05 - Dostawa narzędzi dla PAŻP
Dodano: 2018-11-20 - Zakup wraz z dostawą spawarek oraz elektronarzędzi na potrzeby Spółki AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Dodano: 2018-10-23 - Zakup elektronarzędzi na potrzeby Spółki AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Dodano: 2018-07-23 - Dostawa elektronarzędzi na potrzeby Spółki AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Dodano: 2017-07-04