Przetargi.pl
Dostawa pulpitów orkiestrowych do Filharmonii Świętokrzyskiej im. O.Kolberga w Kielcach

Filharmonia Świętokrzyska im. Oskara Kolberga ogłasza przetarg

  • Adres: 25-334 Kielce, Plac Stanisława Moniuszki 2B
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3680501, 3681140 , fax. 041 3681191
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Filharmonia Świętokrzyska im. Oskara Kolberga
    Plac Stanisława Moniuszki 2B 2B
    25-334 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3680501, 3681140, fax. 041 3681191
    REGON: 29115968600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pulpitów orkiestrowych do Filharmonii Świętokrzyskiej im. O.Kolberga w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 65 sztuk profesjonalnych pulpitów orkiestrowych do Filharmonii Świętokrzyskiej im. O. Kolberga w Kielcach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 373217001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1.500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3)posiadają wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie conajmniej 1 dostawę pulpitów lub krzeseł dla orkiestry na kwotę, nie mniejszą niż 50.000,00 zł, dla instytucji artystycznych (filharmonie, opery, teatry muzyczne, orkiestry, akademie muzyczne) i załączą dokument potwierdzający, że dostawa ta została wykonana należycie 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn.:posiadają środki finansowe i/lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 zł. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 Pzp , 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawy pulpitów lub krzeseł dla orkiestry, dla instytucji artystycznych (filharmonie, opery, teatry muzyczne, orkiestry, akademie muzyczne) na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł wraz z dokumentem potwierdzającym, że dostawa ta została wykonana należycie, 4. informację z banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Dowód wniesienia wadium. 6.Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 7.Pełnomocnictwo (w przypadku podmiotów składających ofertę wspólną) do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 8.Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzonaw formie spółki cywilnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.kielce.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną