Przetargi.pl
Dostawa przyrządu do automatycznej analizy stabilności układów dyspersyjnych

Politechnika Łódzka Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 213
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6313700 , fax. 042 6365663
  • Data zamieszczenia: 2009-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska
    ul. Wólczańska 213 213
    90-924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6313700, fax. 042 6365663
    REGON: 00000158300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa przyrządu do automatycznej analizy stabilności układów dyspersyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa przyrządu do automatycznej analizy stabilności układów dyspersyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384254004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 tej ustawy. 2. Oferta Wykonawcy spełnia warunki techniczne zawarte w zestawieniu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych parametrów skutkuje odrzuceniem oferty 3. Złożą następujące dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. b) formularz Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art.24 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.). , stanowiące załącznik nr 2a do SIWZ c) formularz Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.). stanowiące załącznik nr 2b do SIWZ. d) wypełniony formularz Oświadczenie o przyjęciu warunków gwarancji i serwisu stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. e) wypełniony formularz Deklaracja zgodności CE stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. b) formularz Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art.24 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.). , stanowiące załącznik nr 2a do SIWZ c) formularz Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.). stanowiące załącznik nr 2b do SIWZ. d) wypełniony formularz Oświadczenie o przyjęciu warunków gwarancji i serwisu stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. e) wypełniony formularz Deklaracja zgodności CE stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Temin wykonania zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach