Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3497277 , fax. 41 3497278
- Data zamieszczenia: 2015-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5 5
25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3497277, fax. 41 3497278
REGON: 00000140700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa przyrządów pomiarowych dla CRiS - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu do pomiaru dla Centrum Rehabilitacji i Sportu CRiS przy ul. Świętokrzyskiej w Kielcach, w tym między innymi CZĘŚĆ I 1. Zestaw do oceny i treningu izokinetycznego 1 sztuka 2. System do oceny i treningu motorycznego i koordynacyjnego 1 sztuka CZĘŚĆ II 1. Urządzenie do badania wydolności krążeniowo oddechowej 1 sztuka 2. Ergometr 1 sztuka 3. Antropometr 1 sztuka 4. Dynamometr 2 sztuki 5. Fałdomierz 1 sztuka 6. Cyrkiel kabłąkowy 1 sztuka 7. Cyrkiel kabłąkowy 1 sztuka 8. Wzrostomierz 2 sztuki 9. Taśma antropometryczna Gulicka 1 sztuka 10.Miarka obwodów 3 sztuki 11.Stadiometr 1 sztuka 12.Adipometr 1 sztuka 13.Pulsoksymetr 5 sztuk CZĘŚĆ III 1.Opaski do pomiaru wydatku energetycznego z oprogramowaniem 20 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i wymagań zawarte są w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Specyfikacja Techniczna, formularz spełnienia wymagań. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO DOT. PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Wszystkie dostarczone urządzenia, sprzęt, muszą być fabrycznie nowe ,bez śladów użytkowania, muszą pochodzić z bieżącej produkcji, rok produkcji nie wcześniej niż 2014 r, i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. 2.Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego, podłączenia, instalacji, konfiguracji, uruchomienia dostarczonego sprzętu oraz dostarczonego wraz ze sprzętem oprogramowania, a także przeprowadzenia szkolenia w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu. 3.Przedmiot zamówienia musi posiadać kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie, winien być wyposażony we wszystkie elementy, przyłącza, kable, itp. niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. 4.Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej, instrukcji obsługi może być zapisana na DVD lub CD. 5.Odpowiedzialność za dostarczony sprzęt spoczywa wyłącznie na Wykonawcy do dnia jego ostatecznego odbioru potwierdzonego podpisanym obustronnie Wykonawca, Zamawiający, bezusterkowym protokołem odbioru stanowiącym załącznik do umowy tj. Zamawiający nie odpowiada za sprzęt dostarczony przez przewoźnika, kuriera, mimo podpisania dowodu, dokumentu dostawy. Wymagania ogólne dot. gwarancji i serwisu 1. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem oraz okres rękojmi min. 24 miesiące, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru dla każdego przyrządu, urządzenia, 2. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy sprzętu. 3. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia przeglądu technicznego dostarczonego sprzętu minimum 1 raz w roku w terminie uzgodnionym z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego, dotyczy części I. 4. Gwarancja obejmuje wszystkie części montowane w urządzeniach, sprzęcie w tym te, które zużywają się w czasie normalnej eksploatacji. 5. W przypadku max 3 napraw gwarancyjnych tego samego urządzenia, modułu, podzespołu, Wykonawca będzie zobowiązany dokonać jego wymiany na nowy, w pełni sprawny. 6. Gwarancja oraz rękojmia zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, staje się integralną częścią umowy i będzie liczona od daty obustronnego podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385400002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w łącznej kwocie 7700,00 zł słownie: siedem tysięcy, siedemset zł, lub dla poszczególnych części Dla części I 5000,00 zł, słownie pięć tysięcy zł Dla części II 1500,00 zł, słownie jeden tysiąc pięćset zł Dla części III 1200,00 zł, słownie jeden tysiąc dwieście zł Wadium należy wpłacić na konto Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318 Na dowodzie przelewu należy wpisać Wadium , numer sprawy DP/2310/ 25/15, przyrządy pomiarowe dla CRiS Część...
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń celem doposażenia pracowni diagnostyki samochodowej w Zespole Szkół Nr 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim .
Dodano: 2012-10-05 - Dostawa sprzętu do wyposażenia laboratorium: Łaźnia wodno - piknometryczna
Dodano: 2012-05-29 - Dostawa sprzętu do wyposażenia laboratorium: Stolik z windą i pojemnikiem na wodę do ważenia hydrostatycznego (pomiar gęstości) oraz uchwytem na kostki betonowe
Dodano: 2012-05-17 - Dostawa sprzętu do wyposażenia laboratorium: 1.Piknometr o pojemności nominalnej 50 ml-szt.3, 2.Piknometr o pojemności nominalnej 50 ml z termometrem - szt.1, 3.Piknometr o pojemności nominalnej 1 L z nasadką - szt.3
Dodano: 2012-05-16 - Dostawa sprzętu do wyposażenia laboratorium: Rejestrator temperatury i wilgotności do monitorowania temperatury i wilgotności w pomieszczeniach - szt. 3, wraz z jednym zestawem startowym
Dodano: 2012-04-26 - Dostawa sprzętu do wyposażenia laboratorium: Automatyczny ubijak Proctora/CBR wraz z zestawem form i ubijaków dla próbek 100mm, 150mm, 250mm
Dodano: 2012-04-12 - Dostawa mieszarki laboratoryjnej do mas bitumicznych.
Dodano: 2011-10-21 - Zakup wraz z dostawą 2 szt. termocyklerów do PCR dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach. Nr sprawy: AZP 241-85/2011
Dodano: 2011-09-09 - Dostawa maszyn i aparatury badawczej i pomiarowej dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach w ramach realizacji projektu: MIBIOL (modernizacja i doposażenie Laboratorium Biologii Środowiskowej i Mikroklimatu) w Politechnice Świętokrzyskiej w Kielcach, Nr projektu WND-RPSW.02.01.00-26-011/10, Współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013
Dodano: 2011-08-23 - Dostawa sprzętu do Laboratorium Drogowego Miejskiego Zarządu Dróg w Kielcach: Urządzenie do zagęszczania próbek asfaltowych
Dodano: 2010-12-06