Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 28-200 Staszów, ul. 11 Listopada
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. +48158643241 , fax. +48158646876
- Data zamieszczenia: 2021-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. 11 Listopada 78
28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie
tel. +48158643241, fax. +48158646876
REGON: 00030239100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalstaszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa przyrządów do endoskopii - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy Przyrządów do endoskopii szczegółowo przedstawionych w załączniku nr 2 do niniejszej siwz. 2. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 3. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. 4. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia na które Wykonawca może złożyć ofertę oraz nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy. 5. Liczba pakietów – 5. 6. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV: 33168000-5, 33161000-6, 33169000-2. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia w komisie na Pracowni Endoskopii asortymentu wymienionego w załączniku numer 2 – Pakiet nr 1 poz. 1-7 - po dwa komplety dla każdej z pozycji. 8. Uzupełnienie stanu materiałów do Pracowni Endoskopii (komisu) będzie realizowane w terminie do 2 dni roboczych od daty przekazania protokołu zużycia. 9. Zgłoszone zamówienie na asortyment stanowiący przedmiot umowy Wykonawca zrealizuje w terminie do 2 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia – dotyczy asortymentu nieobjętego komisem. 10. Oferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 roku. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przedmiotu zamówienia, co uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, wynikających z jego bieżącej działalności, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Oznacza to, że ilości przedmiotu zamówienia podane w załącznikach do SIWZ stanowią wartości szacunkowe i mogą podlegać zmianom w trakcie realizacji umowy. 13. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie ograniczenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyłącznie dla Wykonawców określonych w art. 22 ust 2 u.p.zp. 14. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 15. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 16. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 17. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone w formularzu asortymentowo cenowym, przepisach na które zamawiający powołuje się w siwz i w projekcie umowy. 18. Zamawiający zgodnie z delegacją art. 24aa u.p.z.p. dokona w pierwszej kolejności oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ten będzie się uchylał od zawarcia umowy Zamawiający zbada, czy wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33168000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP-0199-2024 Dostawa materiałów eksploatacyjnych i aparatury do endoskopii
Dodano: 2024-02-06 - Dostawa przyrządów do endoskopii
Dodano: 2020-12-30 - ZAKUP I DOSTAWA VIDEOGASTROSKOPU ORAZ VIDEOKOLONOSKOPU
Dodano: 2020-11-18 - Dostawa osprzętu do zabiegów chirurgii małoinwazyjnej dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
Dodano: 2020-08-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych i osprzętu do aparatury endoskopowej
Dodano: 2020-04-24 - Dostawa osprzętu do zabiegów chirurgii małoinwazyjnej dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
Dodano: 2019-11-21 - Dostawa części eksploatacyjnych i osprzetu do aparatury firmy Olympus
Dodano: 2019-09-16 - Zakup wraz z dostawą narzędzi przeznaczonych do wykonywania procedur endoskopowych dla Działu Diagnozy i Terapii Gastroenterologicznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
Dodano: 2019-05-23 - Dostawa części eksploatacyjnych i osprzętu do aparatury firmy Olympus.
Dodano: 2019-05-22 - Dostawa części eksploatacyjnych i osprzętu do aparatury firmy Olympus.
Dodano: 2019-03-15