Przetargi.pl
Dostawa przetworów owocowo warzywnych w 2021 roku

ARESZT ŚLEDCZY W WEJHEROWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 WEJHEROWO , SOBIESKIEGO
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58/778-79-03 , fax. 58/778-79-04
  • Data zamieszczenia: 2021-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ARESZT ŚLEDCZY W WEJHEROWIE
    SOBIESKIEGO 302
    84-200 WEJHEROWO , woj. pomorskie
    tel. 58/778-79-03, fax. 58/778-79-04
    REGON: 10932000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa Służby Więziennej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa przetworów owocowo warzywnych w 2021 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, transportem na koszt wykonawcy, spełniającym obowiązujące wymogi sanitarne, do siedziby- magazynu żywnościowego zamawiającego w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021r. przetworów owocowo – warzywnych w 2021 roku (jakość zgodna z PN) 3. Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 15300000-1 4 Przedmiot zamówienia: 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dynamicznego systemu zakupów 9.Zamawiający nie dopuszcza aukcji elektronicznej. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z Polskimi Normami. Musi być wolny od wad i zanieczyszczeń, musi posiadać swoistą barwę, smak i zapach. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z świeżych dat produkcji, wszystkie artykuły muszą posiadać określone terminy przydatności do spożycia i muszą być znakowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 2. Każda dostawa częściowa asortymentu winna pochodzić z jednej wytworzonej partii i charakteryzować się tym samym terminem przydatności do spożycia. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar opisany w niniejszej specyfikacji, na warunkach w niej określonych, zgodnie ze składanym zamówieniem przez każdą jednostkę samodzielnie zwaną dalej Zamawiającym jednostkowym. 4. Dostarczone produkty winny być wytwarzane zgodnie z Ustawą bezpieczeństwie żywności i żywienia i podległymi jej aktami wykonawczymi. 5. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczonego towaru. 6. Wykonawca dostarczy towar transportem własnym lub innego przewoźnika spełniającym obowiązujące wymagania sanitarne. 7. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu towaru, oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne. 8. Zamawiający zamawia u Wykonawcy towar z dostawą na koszt i ryzyko Wykonawcy, loco magazyn Zamawiającego znajdujący się w jego siedzibie. 9. Wykonawca winien wyrazić zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa zgodnie z wymogami służb ochrony Aresztu Śledczego w trakcie dostarczania towaru i pobytu na terenie Zamawiającego. 10. Ilościowy i jakościowy odbiór towaru będzie dokonywany przez Zamawiającego w jego magazynie w oparciu o złożone zamówienie. Dostarczone produkty muszą być oznaczone w sposób umożliwiający jego identyfikację bez konieczności naruszania opakowania (ilość, rodzaj, parametry, producent, data przydatności do spożycia). 11. Zrealizowanie zamówienia oznacza: a) faktyczne dostarczenie zamówionego towaru w ustalonym terminie, b) dostarczenie w chwili dostawy faktury zgodnej z dostarczonym asortymentem, nazewnictwem według zamówienia. 12. Jeżeli w trakcie przyjęcia dostawy, podczas oceny ilościowej zostaną stwierdzone uchybienia ilościowe dostarczanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający ma prawo: a) nie przyjąć danego asortymentu dostawy i zobowiązać Wykonawcę do skorygowania faktury w przedmiotowym zakresie w chwili dostawy drogą faksową lub mailową, b) przyjąć niższą od zamówionej ilość asortymentu dostawy i zobowiązać Wykonawcę do skorygowania ilości przedmiotowego asortymentu na dowodzie zapłaty w chwili dostawy drogą faksową lub mailową, c) w przypadku stwierdzenia nadwyżki dostarczanego asortymentu przyjąć tylko ilość ze złożonym zamówieniem i zobowiązać Wykonawcę do skorygowania ilości przedmiotowego asortymentu na fakturze w chwili dostawy drogą faksową lub mailową. 13. Ocena jakościowa będzie się odbywała poprzez ocenę organoleptyczną dostarczanego przedmiotu zamówienia, ocenę warunków transportu i pakowania. 14. Jeżeli w trakcie przyjęcia dostawy podczas oceny jakościowej zostaną stwierdzone uchybienia jakościowe Zamawiający ma prawo: a) nie przyjąć danego asortymentu dostawy i zobowiązać Wykonawcę do skorygowania faktury w przedmiotowym zakresie w chwili dostawy drogą faksową lub mailową, b) zobowiązać Wykonawcę do wymiany przedmiotowego asortymentu, c) nie przyjąć całej dostawy wszystkich jej asortymentów, jeżeli istnieje zagrożenie, że kwestionowany parametr dostawy może mieć negatywny wpływ na bezpieczeństwo całej dostarczonej żywności. 15. O uchybieniach stwierdzonych w trakcie realizacji oraz o podjętej decyzji przez Zamawiającego jednostkowego Wykonawca zostanie niezwłocznie zawiadomiony telefonicznie, w formie mailowej lub faksowej. 16. W przypadku zakwestionowania opinii Zamawiającego jednostkowego przez Wykonawcę dotyczącej spełnienia wymogów jakościowych dla dostarczonego asortymentu, Zamawiający jednostkowy przekaże próbki partii do akredytowanego laboratorium celem przeprowadzenia badań jakościowych dla przedmiotowego asortymentu. 17. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego Wykonawcy zastrzeżeń w zakresie dostarczonego asortymentu, jego jakości lub ilości artykułów Wykonawca wymienia lub dostarcza zakwestionowane artykuły w terminie 48 godzin od momentu ich zgłoszenia. Zamawiający przekazuje Wykonawcy zastrzeżenia telefonicznie, pocztą elektroniczną lub za pomocą faksu. 18. Zamawiający ma prawo naliczyć karę umowną w wysokości 500 zł za niewywiązanie się z terminu reklamacji określonego w umowie zamówienia. 19. Termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia liczony od daty dostawy musi wynosić nie mniej niż 2 miesiące. IV. Termin wykonania zamówienia Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r. V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 13-23, art. 24 ust 5 pkt 1 i 8 oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23, art. 24 ust. 5 pkt. 1,8 oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2. Warunki udziału w postępowaniu: 2.1 kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada stosowną dla charakteru swojej działalności decyzję organu Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Lekarza Weterynarii o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jeśli przepisy nakładają na Wykonawcę obowiązek posiadania w/w decyzji. 2.2 sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający nie określił szczególnego warunku w tym zakresie. 2.3. zdolność techniczna lub zawodowa: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego transportem spełniającym wymogi sanitarne zgodne z obowiązującymi przepisami i indywidualną decyzją Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Lekarza Weterynarii w odniesieniu do danego rodzaju zamówienia. 2.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 2.5 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 2.1 SIWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych. 2.6 Zamawiający jednocześnie informuje, iż stosowna sytuacja, o której mowa w pkt. 2.3. SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku gdy : - wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zadanie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. - zamawiający oceni, czy udostępnione wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 pkt. 1 i 8. - w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. - zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi jednoznacznie wynikać w szczególności: z zakres udostępnionych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; czy podmiot na zdolnościach którego wykonawca polega spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 2.3 2.7. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę: - w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe. który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 15, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności. VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w punkcie V oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. 1.2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 1.3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o którym mowa w pkt 1. 1.4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego o którym mowa w pkt 3.3 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Zobowiązanie ww wykonawców do oddania własnych zasobów winno być sporządzone na piśmie. 1.5) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych dalej p.z.p., Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1 p.z.p. (informacji o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków), albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy p.z.p. (informacji o kwocie, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, cenach, terminach wykonania zamówienia, okresach gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Oświadczenie nie jest wymagane w przypadku gdy zostanie złożona tylko jedna oferta. 1.6 )Do oferty należy dołączyć wypełniony formularz cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną