Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
- Data zamieszczenia: 2011-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Al. Racławickie 14 14
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. (81) 445 41 59, fax. (81) 445 41 63
REGON: 00051406400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa przetworów i konserw mięsnych dla pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywna dostawa przetworów i konserw mięsnych (w ramach posiłków profilaktycznych) dla pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie. Łączna ilość asortymentu, wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia to: - PASZTET DROBIOWY typu Firmowy Profi - 9880 szt. - KONSERWA TURYSTYCZNA typu Sokołów - 9880 szt. 2. Dostawy - na koszt i ryzyko Wykonawcy - odbywać się będą regularnie, nie rzadziej niż raz w miesiącu, w okresie od grudnia 2011 do kwietnia 2012 r. Pojedyncza dostawa obejmowała będzie ilości produktów wynikające z ewidencji dla celów wydawania posiłków profilaktycznych, prowadzonych przez Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. 3. Ceny pasztetów i konserw mięsnych w powyższym terminie nie mogą ulec zmianie. 4. Termin przydatności do spożycia pasztetów i konserw mięsnych powinien wynosić min. 12 miesięcy od daty wyprodukowania, jednak nie krócej niż 6 miesiące od daty dostawy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości przedmiotu zamówienia, stosownie do potrzeb polityki personalnej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Zmiany te nie mogą spowodować przekroczenia wartości przedmiotu zamówienia zawartego w umowie. 6. Zmiany w zamówieniu nie mogą zmniejszyć ilości produktów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia poniżej 60% jego wartości w okresie obowiązywania umowy. Z tytułu zmniejszenia zakresu zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne prawa do rekompensaty, a zamówienie mniejszej ilości produktów powinno pozostać bez wpływu na wysokość cen jednostkowych. 7. Produkty muszą posiadać oryginalną fabryczną etykietę producenta, zawierającą informację o nazwie wyrobu, składzie, adresie producenta, gramaturze oraz dacie przydatności do spożycia. 8. Dostawy ( po telefonicznym uzgodnieniu dokładnej daty i godziny przez Wykonawcę z pracownikiem Zamawiającego) realizowane będą w ciągu 3 dni roboczych po złożeniu zamówienia przez Zamawiającego. 9. Zamówienia składane będą drogę elektroniczną, na adres poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcę. Wykonawca, po otrzymaniu zamówienia, każdorazowo potwierdzi ten fakt drogą elektroniczną bądź faxem. 10. Środki transportu, którymi będzie dostarczany towar powinny spełniać wymogi określone w aktualnie obowiązujących przepisach, dotyczących wymagań sanitarnych przy przewozie środków spożywczych. 11. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w opakowaniach zbiorczych, zapewniających odpowiednie zabezpieczenie dostarczanego asortymentu. 12. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonym przedmiocie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na wolny od wad, w terminie nie dłuższym niż 2 dni od daty złożenia reklamacji na swój koszt i ryzyko. 13. Miejscem dostawy jest magazyn zamawiającego, znajdujący się w Lublinie, przy ulicy al. Racławickie 14. Wykonawca dokona rozładunku zamówionego towaru do magazynu zamawiającego. Zamawiający wyznaczy osoby upoważnione do odbioru ilościowego i jakościowego dostarczonego towaru. 14. W razie uzasadnionych podejrzeń co do jakości dostarczonego towaru, Zamawiający ma prawo przeprowadzić badanie kontrolne tego towaru. W przypadku, gdy podejrzenia się potwierdzą, koszty przeprowadzenia badań ponosi Wykonawca. 15. Warunki płatności: każdorazowo, po dokonaniu dostawy Wykonawca w ciągu 7 dni - na podstawie faktycznych ilości produktów w zrealizowanej dostawie i cen jednostkowych przedstawionych w ofercie - wystawi i dostarczy fakturę VAT. Należność płatna będzie przelewem bankowym w terminie 21 dni od daty dostarczenia faktury VAT, dokumentującej dokonanie dostawy. 16. W przypadku powtarzania się uchybień (3 pisemne reklamacje) w dostawach, dotyczących jakości produktów, braku zamawianego asortymentu, warunków ich transportu czy nieterminowości dostaw, Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy. 17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ (w Opisie przedmiotu zamówienia wraz z wyceną). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kul.lublin.pl/1650.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. T. Kościuszki w Jastkowie w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - www.dpskrasnystaw.pl
Dodano: 2016-06-10 - PNO 2/Ż/OISW/2016
Dodano: 2016-04-29 - Dostawy mięsa i przetworów z mięsa, drobiu i ryb, artykułów spożywczych, mleka i przetworów z mleka oraz pieczywa.
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej
Dodano: 2016-03-08 - Dostawa mięsa, wędlin i nabiału
Dodano: 2016-02-11 - Dostawa PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
Dodano: 2015-12-10 - Dostawa mięsa, wędlin, podrobów wieprzowych i wołowych oraz mięsa, wędlin i podrobów drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej BETANIA w Lublinie
Dodano: 2015-12-04 - Mięso i wyroby wędliniarskie
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 40 im. Leona Kruczkowskiego w Lublinie w okresie od 04.01.2016 r. do 31.12.2016 r.
Dodano: 2015-11-20