Przetargi.pl
Dostawa przenośnych kamer termowizyjnych w ilości 3 sztuk

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-251 Gdańsk, ul. Sosnowa 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3477800 , fax. 058 3477816
  • Data zamieszczenia: 2009-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
    ul. Sosnowa 2 2
    80-251 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3477800, fax. 058 3477816
    REGON: 00017356800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kwpsp_gdansk
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa przenośnych kamer termowizyjnych w ilości 3 sztuk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Konstrukcja kamery wykonana z odpornych materiałów, do zastosowań w warunkach bojowych podczas akcji ratowniczo - gaśniczych prowadzonych przez Państwową Straż Pożarną.Konstrukcja kamery umożliwiająca jej obsługę jedną ręką w bojowych rękawicach strażackich. Kamera umożliwiająca poruszanie się oraz lokalizację obiektów zarówno o wysokich temperaturach (w tym źródła ognia) jak i całego otoczenia o niższej temperaturze, w pełnym zadymieniu oraz całkowitej ciemności. Kamera posiadająca stałą, automatyczną ostrość obrazu, nie wymagającą regulacji przez użytkownika, w pełnym zakresie temperatur,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351253002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia, Spełnienie warunku: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia na podstawie wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, Dokonanie oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Warunek może być przez wykonawcę spełniony lub nie spełniony nie istnieje możliwość wariantu pośredniego, czyli częściowego spełnienia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 44 PZP w celu potwierdzenia, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zamawiający żąda: Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP wg załącznika nr 4 do SIWZ, W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP, zamawiający żąda następujących dokumentów Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z wykonawców, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda fotografii lub katalogów ze zdjęciami oferowanych kamer termowizyjnych, wypełnionego opis przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1, wypełnionego oświadczenia w zakresie warunków przedmiotowych kontraktowych stanowiącego załącznik nr 5. Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP składają dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo może zostać przedłożone tylko w dwóch formach: oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Adres strony internetowej Zamawiającego, Biuletyn Informacji Publicznej - http://bip.straz.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach