Przetargi.pl
Dostawa, przeniesienie oraz montaż regałów jezdnych w Oddziale ZUS w Rzeszowie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-075 Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8675000 , fax. 017 8523638
  • Data zamieszczenia: 2011-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
    Al. Piłsudskiego 12 12
    35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8675000, fax. 017 8523638
    REGON: 00001775600180
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, przeniesienie oraz montaż regałów jezdnych w Oddziale ZUS w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przemieszczenie istniejących regałów, ich naprawa i modernizacja oraz dostawa i montaż nowych regałów wg poniższej specyfikacji oraz opracowanej dokumentacji technicznej 2.1. Regały jezdne podwójne i stacjonarne pojedyncze które należy zdemontować z pomieszczeń 101 - 105 ( I piętro), przenieść do piwnicy i zamontować zgodnie z poniższym zestawieniem: a) Regały jezdne podwójne o długości 270 cm - 30 szt - regał na projekcie nr A b) Regały jezdne podwójne o długości 200 cm - 10 szt - regał na projekcie nr B c) Regały jezdne podwójne o długości 200 cm - 8 szt - regał na projekcie nr C (regały te zostały przerobione z 8 sztuk regałów stacjonarnych podwójnych o długości 200 cm ) d) Regały stałe pojedyncze o długości 270 cm - 2 szt. - regał na projekcie nr D e) Regały stałe pojedyncze o długości 200 cm - 1 szt. - regał na projekcie nr E f) Regały stałe pojedyncze o długości 130 cm - 6 szt. - regał na projekcie nr F g) Regały stałe pojedyncze o długości 70 cm - 1 szt. - regał na projekcie nr G Pozostałe parametry techniczne regałów tj: - długość półek - 65 cm - głębokość półek- 35 cm - odstępy między półkami- 27 cm - ilość półek w pionie - 6 użytkowych + 1 kryjąca - wysokość regałów - 200 cm - półki skręcana na śruby - ściany tylne - pełne stalowe - regały malowane w kolorze RAL 9002 - tory nawierzchniowe pł. 75 mm x 10 mm 2.2.Regały jezdne dwustronne nowe które należy zamontować zgodnie z poniższym zestawieniem: a) Regały jezdne podwójne o długości 200 cm - 8 szt. - regał na projekcie nr H b) Regały jezdne podwójne o długości 425 cm - 7 szt. - regał na projekcie nr J c) Regały jezdne podwójne o długości 350 cm - 12 szt. - regał na projekcie nr K Pozostałe parametry techniczne regałów tj: - długość półek - 75 cm i 100 cm - głębokość półek- 35 cm - odstępy między półkami- 27 cm - ilość półek w pionie - 6 użytkowych + 1 kryjąca - wysokość regałów - 200 cm - półki mocowane na zaczepy - ściany tylne - pełne stalowe - regały malowane w kolorze RAL 9002 - tory nawierzchniowe pł. 20 x 12 z obustronnymi najazdami z blachy ocynkowanej. 2.3.W cenie oferty należy uwzględnić utrudnienia związane z robotami występującymi w obiekcie czynnym, oraz utrudnienia związane sukcesywnym opróżnianiem istniejących regałów z akt. 2.4.Zamawiający przewiduje etapowość prac polegającą na montażu regałów w I etapie w pomieszczeniach oznaczonych nr. 2,7,6, oraz w II etapie pomieszczenie oznaczone nr 5. 2.5.Po zamontowaniu należy : a) Sporządzić inwentaryzację zamontowanych regałów, b) Dostarczyć certyfikat poprawności montażu regałów dopuszczający do eksploatacji. c) Dostarczyć warunki użytkowania regałów. d) Dostarczyć gwarancję na zamontowane regały min 36 miesięcy od daty końcowego odbioru . 2.6.W trakcie wykonywania prac należy utrzymać drożny korytarz umożliwiający korzystanie z archiwum. 2.7.W tracie wykonywania prac zabrania się używania otwartego ognia, palenia , prowadzenia prac spawalniczych. Dokumentacja techniczna rozmieszczenia regałów przesuwnych i stacjonarnych w budynku Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie (Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów) zawiera 1. Projekt rozmieszczenia regałów z uwzględnieniem nowych (producent dowolny) i istniejących regałów (producent Ciepielów) z określeniem parametrów technicznych technologicznych wraz z podaniem parametrów równoważności. 2. Opis techniczny regałów przesuwnych i stacjonarnych. 3. Szczegółową Specyfikację Techniczna wykonania odbioru robót z określeniem ilości regałów nowych, oraz istniejących i zmodernizowanych, parametrów technicznych i technologicznych wraz z podaniem parametrów równoważnych, oraz wymagań dotyczących badań technicznych oraz atestów i certyfikatów. 4. Kosztorys dostawy nowych regałów, relokacji istniejących regałów z przystosowaniem regałów stacjonarnych do funkcji jezdnej oraz z montażem całości w pomieszczeniu archiwum w piwnicy. 2. OPIS TECHNICZNY REGAŁÓW JEZDNYCH I STACJONARNYCH które należy zdemontować z pomieszczeń 101 - 105 ( I piętro), przenieść do piwnicy i zamontować. Regały posiadają następującą konstrukcję Konstrukcja szyn i sposób mocowania: Szyn jezdne nawierzchniowe w pomieszczeniach nr 101-105 na I piętrze są przykręcone do konstrukcji stalowej (kratownicy) za pomocą śrub - zgodnie z rysunkiem nr 1. Szyny są wykonane z płaskownika 75 mm x 10 mm. Szyny należy zdemontować, przenieść i zamontować wraz z poziomowaniem w piwnicy zgodnie z projektem rozmieszczenia regałów na którym są podane rozstawy miedzy szynami. W pomieszczeniu w piwnicy na posadzce są zamontowane płytki lastriko. Różnica poziomów w pomieszczeniach wynosi od 2 do 3 cm. Szyn należy przykręcić do posadzki za pomocą kołków rozporowych fi 12 mm i długości min 70 mm. Szyny z płaskownika 75 mm x 10 mm należy wykonać pod regały stacjonarne dwustronne które będą przerobione na regały jezdne dwustronne oznaczone na projekcie nr C. Szyny Należy wykonać w następujących długościach: 2 szt. x 3,0 mb = 6,00 mb oraz 2 szt. x 4,0 mb = 8,0 mb. Łączna długość szyn wynosi 14 mb. Konstrukcja podwozia regałów. Podwozia regałów jezdnych i stacjonarnych wykonane są z profilu zimno giętego 120x50x3. Elementy układu jezdnego z ramą są połączone w sposób trwały tj. poprzez połączenia spawane. Do podwozia instalowane są żeliwne, koła jezdne o wymiarach średnica 120 mm, grubość 22 mm. Prowadzenie regału jest zapewnione poprzez 2 rolki prowadzące. Rolki prowadzące są zamontowane z obu stron szyny jezdnej od strony korby. Podwozia regału lakierowe są proszkowo w kolorze brązowym. Podwozia regałów jezdnych podwójnych oznaczone na projekcie nr A i B nie wymagają przeróbek. Do regałów stacjonarnych dwustronnych przerobionych na regały jezdne dwustronne oznaczonych na projekcie nr C należy wykonać nowe ramy jezdne które będą kompatybilne z regałami nr A i B. Podwozie do regałów jezdnych oznaczone nr C powinno być wykonane z profilu zimnogiętego 120x50x3. Elementy układu jezdnego z ramą powinny być połączone w sposób trwały tj. poprzez połączenia spawane lub skręcane. Do podwozia powinny być zainstalowane żeliwne koła jezdne o wymiarach: średnica 120 mm, grubość 22 mm lub równoważne spełniające wymagane obciążenia - dopasowane do istniejących szyn jezdnych. Prowadzenie regału powinno być zapewnione poprzez 2 rolki prowadzące. Rolki prowadzące powinny być zamontowane z obu stron szyny jezdnej. Podwozia regału lakierowe powinno być proszkowo w kolorze brązowym. Konstrukcja ściany bocznej i tylnej Ściany boczne regałów jezdnych i stacjonarnych są wykonane jako pełne ze stali. Przednia pionowa krawędź ściany bocznej jest usztywniona poprzez zawinięcie jej w okrąg o średnicy 6 mm. Ściany boczne są przykręcona do ramy regału. Wysokość ściany bocznej wynosi 183,5 cm. Ściany boczne maja wybite otwory w rozstawie co 30 cm pod montaż półek. Wzdłużną sztywność zapewniają pełne ściany działowe które to są przykręcone śrubami do ścian bocznych. Konstrukcja półki. Półki w regałach jezdnych i stacjonarnych wykonane są z blachy stalowej. Półki są dwukrotnie giętą na dłuższej krawędzi. Wysokość półki wynosi 3 cm. Półki są przykręcenia śrubami do ścian bocznych. Konstrukcja mechanizmu napędowego. Przemieszczenie regałów jezdnych odbywa się za pomocą trójramiennego pokrętła poprzez łańcuchową przekładnię zębatą. Koła zębate wykonane są ze stali. Wszystkie elementy obrotowe łożyskowane są na krytych kulkowych łożyskach tocznych. Mechanizm napędowy wyposażony jest w blokadę umożliwiającą unieruchomienie lub zatrzymanie regału w dowolnym miejscu i czasie. Blokada regału jest nad pokrętłem wbudowana w osłonę regału.. Do regałów stacjonarnych dwustronnych przerobionych na regały jezdne dwustronne oznaczonych na projekcie nr C należy wykonać nowe mechanizmy napędowe które będą kompatybilne z regałami nr A i B. Przemieszczenie regałów jezdnych oznaczonych na projekcie nr C odbywać się powinno za pomocą trójramiennego pokrętła poprzez łańcuchową przekładnię zębatą. Koła zębate wykonane powinny być ze stali. Wszystkie elementy obrotowe powinny być łożyskowane na krytych kulkowych łożyskach tocznych. Mechanizm napędowy powinien być wyposażony w blokadę umożliwiającą unieruchomienie lub zatrzymanie regału w dowolnym miejscu i czasie. Osłona układu napędowego. Osłona w regałach jezdnych i stacjonarnych wykonana jest z jednolitej blachy ze stali i lakierowana proszkowo w kolorze RAL 9002. Osłona wyposażony jest w ozdobne pasy z folii w kolorze czerwonym i odpowiednie tabliczki z pleksy z możliwością wsuwania w nie oznakowania zawartości regału. Tabliczki w ilości 2 szt mocowane są na każdej osłonie. Do regałów stacjonarnych dwustronnych przerobionych na regały jezdne dwustronne oznaczonych na projekcie nr C należy wykonać nowe osłony które będą kompatybilne z regałami nr A i B. Osłona w regałach jezdnych wykonana powinna być z jednolitej blachy ze stali i lakierowana proszkowo w kolorze RAL 9002. Osłona wyposażona powinna być w ozdobne pasy z folii kolorowej i odpowiednie tabliczki z pleksy z możliwością wsuwania w nie oznakowania zawartości regału. Na każdej osłonie powinny być zamontowane 2 tabliczki. Dodatkowe wymagania dotyczące regałów. 1. W 3 regałach jezdnych o długości 260 cm są uszkodzone rolki prowadzące w wyniku tego regały nie przesuwają się równomiernie. Należy wymienić rolki na nowe. 2. Brak 6 szt. gałek na korbach - które należy dostarczyć i zamontować. Gałki są w kolorze brązowym. 3. Uszkodzona są blokady w 5 regałach jednych które należy naprawić. 4. W zakres naprawy regałów należy wykonać również całościową konserwację elementów regałów tj. - przegląd układów napędowych w regałach jezdnych - napinanie łańcuchów w układzie napędowym - uzupełnienie gałek brakujących przy pokrętłach - zakonserwowanie regałów oraz smarownie układów napędowych 5. Jeżeli w wyniku demontażu, przenoszenie lub montażu regałów jezdnych i stacjonarnych powstaną uszkodzenia mechaniczne tj. zagięcia, zadrapania spowodowane przez Wykonawcę robót, Wykonawca na koszt własny wykona i zamontuje nowe elementy regałów które będą kompatybilne z regałami istniejącymi. 6. Zabrania się wszelkich prac spawalniczych i przebywania w pomieszczeniu z otwartym ogniem. PARAMETRY TECHNICZNO - UŻYTKOWE NOWYCH REGAŁÓW JEZDNYCH Opis techniczny dla nowych regałów jezdnych oznaczonych na projekcie nr H, J, K KONSTRUKCJA I TECHNOLOGIA WYKONANIA SZYN JEZDNYCH Szyny jezdne powinny być wykonane ze stali, zabezpieczone antykorozyjnie poprzez cynkowanie. Ze względu na zmniejszenie nacisków jednostkowych na posadzkę, szerokość podstawy szyn jezdnych powinna wynosić min 70 mm, natomiast wysokość szyn jezdnych, ze względu na możliwość poprawnego prowadzenia regału nie powinna być mniejsza niż 14 mm. Szyn jezdne montowane jako nawierzchniowe z obustronnymi najazdami z blachy ocynkowanej. Szerokość najazdu min. 100 mm. Do szyn jezdnych muszą być zamontowane elementy oporowe zapobiegające przesuwanie regałów poza obszar ich pracy . Tolerancja w montażu szyn jezdnych ? 1 mm na 1 mb szyny jezdnej. Dla zapewnienia utrzymania należytej czystości torowiska regałów przejezdnych wymagane są szyny jezdne o konstrukcji gładkiej, nie dopuszcza się stosowania łańcuchów napędowych biegnących wzdłuż szyny jezdnej. KONSTRUKCJA I TECHNOLOGIA WYKONANIA PODSTAW JEZDNYCH Podstawa regału powinna być wykonana ze specjalnego profilu ceowego o grubości blachy min.2 mm i wysokości profilu 140 mm. Cała podstawa powinna być wykonana w formie spawanych poziomych kratownic segmentowych. Długość segmentów nie powinna być większa niż 2 - 2,5 mb. Elementy poprzeczne podstaw regałów muszą być również wykonane z blach stalowych o grubości min 2 mm i stanowią jednocześnie konstrukcję wsporczą do mocowania kół jezdnych. Koła jezdne regałów wykonane mają być z żeliwa dla zapewnienia prawidłowego i cichobieżnego przesuwu regałów, jak również dla zapewnienia odpowiedniej wytrzymałości. Wymagane są dwa rodzaje kół - koła jezdne płaskie oraz koła jezdne prowadzące z jednostronnym kołnierzem o wysokości kołnierza min 8 mm. Koła jezdne prowadzące mają zapewnić równoległy przesuw regałów. Wszystkie elementy obrotowe regałów tj. koła, wałki muszą być osadzone na zakrytych kulkowych łożyskach tocznych, samosmarowych, nie wymagających konserwacji. Do podstaw jezdnych winny być zamontowane odboje dystansowe o długości min. 30 mm, zabezpieczające przed uderzaniem regału o regał. Podstawy jezdne mają być pomalowane poliestrową farbą proszkową, na kolor jasno szary RAL 9002. KONSTRUKCJA I TECHNOLOGIA WYKONANIA NAPĘDU REGAŁÓW PRZEJEZDNYCH Regały przejezdne muszą być wyposażone w napęd łańcuchowo - korbowy z odpowiednio dobrana przekładnią redukcyjną, umożliwiającą przemieszczanie regału przez osobę, siłą nie większą niż 50 N. Wszystkie koła zębate występujące w łańcuchowej przekładni redukcyjnej muszą być stalowe. Przemieszczanie regału odbywać się powinno za pomocą trójramiennego pokrętła zakończonego uchwytami, obracającymi się niezależnie od obrotu całej korby. Uchwyt musi być wykonany z twardego tworzywa sztucznego, zapobiegającego poślizgowi dłoni podczas obracania korbą. Uchwyt powinien być wykonany w ergonomicznym kształcie ( gruszkowym ) o średnicy min 45 mm, nie dopuszcza się uchwytów cylindrycznych. Długość ramienia pokrętła powinna wynosić min 200 mm. Układ napędowy ma być wyposażony w mechanizm blokady umieszczonej w osi korby. Nie dopuszcza się blokady w postaci zamka oraz zastosowanie tzw. sprzęgła, działającego w momencie napotkania oporu. Dla zapewnienia równoległego przesuwu regałów, przesuwających się na min 3 szynach, napęd na koła musi być przenoszony z wózka jezdnego umieszczonego najbliżej środka regałów na pozostałe koła napędowe przednie i tylne (napęd centralny). Nie dopuszcza się zastosowania rozwiązań, w których napęd przekazywany jest na koło zębate zazębiające się z łańcuchem umieszczonym w torze. Mechanizm napędowy zakryty poprzez pełny panel frontowy wykonany z jednolitej blachy zimnowalcowanej i malowanej proszkowo. KONSTRUKCJA I TECHNOLOGIA WYKONANIA ŚCIAN BOCZNYCH Ściana boczna regału ma być wykonana z jednego formatu blachy stalowej zimnowalcowanej, w kształcie dwóch prostokątnych półzamkniętych profili zimno giętych o wymiarach min. 25x40 mm, połączonych ze sobą pełną ścianą. Dwa boki profili stanowią wspólny element profili i wypełnienia ściany. Szerokość ściany bocznej 350 mm. W profilach wykonane wycięcia na zaczepy półek. Zaczepy wykonane z ocynkowanej blachy o grubości min. 3 mm. Ze względu na rodzaj przechowywanych materiałów winien zostać zachowany warunek dowolnej zmiany rozstawu półek co 30 mm, bez konieczności użycia narzędzi. Ściany boczne muszą być w sposób trwały połączone z podstawą jezdną regału tj. za pomocą połączeń śrubowych, nie dopuszcza się łączenia zatrzaskowego. Dodatkowo dla zapewnienia sztywności całej konstrukcji ściany boczne regału winny być połączone poprzez ścianę pełną oraz półkę górną regału, która to musi być przykręcana na stałe. Ściany boczne pomalowane poliestrową farbą proszkową, na kolor jasno szary RAL 9002. Malowanie ścian po wykonaniu wszystkich otworów. KONSTRUKCJA I TECHNOLOGIA WYKONANIA PÓŁEK Półki wykonane ze stali zimnowalcowanej i pomalowane poliestrową farbą proszkową, na kolor jasno szary RAL 9002, trzykrotnie gięte na swej dłuższej krawędzi oraz dwukrotnie na krótszej, w celu zapewnienia odpowiedniej wytrzymałości i nie występowania ostrych krawędzi. Na krótszym boku półki wykonane specjalne wycięcia - otwory do mocowania zaczepów. Dla zapewnienia wytrzymałości 80 kgmb półki powinny posiadać specjalne wzmocnienie w kształcie ceownika kapeluszowego. Wzmocnienie to powinno być w sposób trwały połączone z półką poprzez zastosowanie zgrzewu punktowego co 15 cm. Wysokość wzmocnienia powinna dostosowana od grubości półki. Półka górna kryjąca na trwałe skręcona ze ścianą boczną, natomiast pozostałe zawieszane na specjalnych zaczepach gr min 3 mm. Dla zachowania jednolitego odstępu między półkami, grubość półki winna wynosić - 30 mm. KOLORYSTYKA i MALOWANIE REGAŁÓW Regały muszą być pomalowane poliestrową farbą proszkową, na kolor jasno szary RAL 9002, powłoka odporna na ścieranie. WYMAGANIA BEZPIECZEŃSTWA Mechanizm przesuwu każdego regału wyposażony w blokadę, która zabezpiecza osobę znajdującą się w przejściu między regałami przed przypadkowym zgnieceniem. Miedzy regałami muszą znajdować się odboje gumowe. Wszystkie elementy zewnętrzne regałów, półek, ścian osłon pozbawione ostrych krawędzi. Elementy oporowe montowane na szynach zapobiegające przesuwanie regałów poza obszar ich pracy. 3. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania odbioru robót z określeniem ilości regałów nowych, oraz istniejących i zmodernizowanych, parametrów technicznych i technologicznych wraz z podaniem parametrów równoważnych, oraz wymagań dotyczących badań technicznych oraz atestów i certyfikatów. 1. Projekt rozmieszczenia regałów uwzględnia etapowość prac polegających na montażu regałów w I etapie w pomieszczeniach oznaczonych nr 2,7,6 oraz w II etapie pomieszczenia oznaczone nr 5. 2. Określenie charakterystyczne parametrów regałów przenoszonych i zmodernizowanych: Regał jezdny podwójny oznaczony nr A: - ilość regałów - 30 szt - regały istniejące które zostaną przeniesione z pomieszczeń z I piętra. - długość półki - 65 cm - długość regału (wraz z panelem frontowym) - 270 cm - głębokość półki - 35 cm - wysokość regału - 200 cm - ilość półek w regale - 6 + 1 kryjąca - łączna długość półek użytkowych w 1 regale wynosi - 31,2 mb - 31,2 mb x 30 regałów = 936 mb półek użytkowych. Regał jezdny podwójny oznaczony nr B: - ilość regałów - 10 szt - regały istniejące które zostaną przeniesione z pomieszczeń z I piętra. - długość półki - 65 cm - długość regału (wraz z panelem frontowym) - 200 cm - głębokość półki - 35 cm - wysokość regału - 200 cm - ilość półek w regale - 6 + 1 kryjąca - łączna długość półek użytkowych w 1 regale wynosi -23,4 mb - 23,4 mb x 10 regałów = 234 mb półek użytkowych. Regał jezdny podwójny oznaczony nr C: - ilość regałów - 8 szt - regały zmodernizowane tj. przerobione z 8 sztuk regałów stacjonarnych dwustronnych - długość półki - 65 cm - długość regału (wraz z panelem frontowym) - 200 cm - głębokość półki - 35 cm - wysokość regału - 200 cm - ilość półek w regale - 6 + 1 kryjąca - łączna długość półek użytkowych w 1 regale wynosi - 23,4 mb - 23,4 mb x 8 regały = 187,2 mb półek użytkowych. Regał stacjonarny pojedynczy oznaczony nr D: - ilość regałów - 2 szt - regały istniejące które zostaną przeniesione z pomieszczeń z I piętra. - długość półki - 65 cm - długość regału (wraz z panelem frontowym) - 270 cm - głębokość półki - 35 cm - wysokość regału - 200 cm - ilość półek w regale - 6 + 1 kryjąca - łączna długość półek użytkowych w 1 regale wynosi - 15,6 mb - 15,6 mb x 2 regały = 31,2 mb półek użytkowych. Regał stacjonarny pojedynczy oznaczony nr E: - ilość regałów - 1 szt - regał istniejący które zostanie przeniesiony z pomieszczenia z I piętra. - długość półki - 65 cm - długość regału (wraz z panelem frontowym) - 200 cm - głębokość półki - 35 cm - wysokość regału - 200 cm - ilość półek w regale - 6 + 1 kryjąca - łączna długość półek użytkowych w 1 regale wynosi - 11,7 mb - 11,7 mb x 1 regał = 11,7 mb półek użytkowych Regał stacjonarny pojedynczy oznaczony nr F: - ilość regałów - 6 szt - regały istniejące które zostaną przeniesione z pomieszczeń z I piętra. - długość półki - 65 cm - długość regału (wraz z panelem frontowym) - 130 cm - głębokość półki - 35 cm - wysokość regału - 200 cm - ilość półek w regale - 6 + 1 kryjąca - łączna długość półek użytkowych w 1 regale wynosi - 7,8 mb - 7,8 mb x 6 regałów = 46,8 mb półek użytkowych. Regał stacjonarny pojedynczy oznaczony nr G: - ilość regałów - 1 szt - regał istniejący którey zostanie przeniesiony z pomieszczenia z I piętra. - długość półki - 65 cm - długość regału (wraz z panelem frontowym) - 70 cm - głębokość półki - 35 cm - wysokość regału - 200 cm - ilość półek w regale - 6 + 1 kryjąca - łączna długość półek użytkowych w 1 regale wynosi - 3,9 mb - 3,9 mb x 1 regał = 3,9 mb półek użytkowych Łączna długość półek w powyższych regałach jezdnych dwustronnych oraz stacjonarnych jednostronnych wynosi 1450,8 mb półek użytkowych. 3. Określenie charakterystyczne parametrów regałów nowych: Regał jezdny podwójny oznaczony nr J: - ilość regałów - 7 szt - długość półki - 75 cm i 100 cm - długość regału - 425 cm - głębokość półki - 35 cm - wysokość regału - 200 cm - ilość półek w regale - 6 + 1 kryjąca - łączna długość półek użytkowych w 1 regale wynosi - 51 mb - 51 mb x 7 regałów = 357 mb półek użytkowych. Regał jezdny podwójny oznaczony nr H: - ilość regałów - 8 szt - długość półki - 100 cm - długość regału - 200 cm - głębokość półki - 35 cm - wysokość regału - 200 cm - ilość półek w regale - 6 + 1 kryjąca - łączna długość półek użytkowych w 1 regale wynosi - 24 mb - 24 mb x 8 regałów = 192 mb półek użytkowych. Regał jezdny podwójny oznaczony nr K: - ilość regałów - 12 szt - długość półki - 75 cm i 100 cm - długość regału - 350 cm - głębokość półki - 35 cm - wysokość regału - 200 cm - ilość półek w regale - 6 + 1 kryjąca - łączna długość półek użytkowych w 1 regale wynosi - 42 mb - 42 mb x 12 regałów = 504 mb półek użytkowych. Łączna długość półek w 27 nowych regałach wynosi 1053 mb półek użytkowych. 4. Regały jezdne i stacjonarne powinny posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne wydane przez niezależną instytucję tj:atest higieniczny na wyrób tj. regały przejezdne i stacjonarne, klasyfikację ogniową w zakresie reakcji na ogień wg EN 13501-1:2007, certyfikat zgodności na wyrób o spełnieniu wymagań bezpieczeństwa wg normy PN-88 M 78321, ekspertyzę techniczną dotyczącą badań statycznych regałów przesuwnych i stacjonarnych przeprowadzoną przez niezależną jednostkę, uwzględniającą ich poszczególne elementy tj. - półki - ściany bocznej słupkowej - toru stalowego - kół żeliwnych - ramy regału - zaczepu półki 5. Dopuszcza się użycie do realizacji regałów, produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełniających funkcji i walorów użytkowych jeżeli do wykonania regałów zostaną użyte materiały oraz zostaną wykonane w technologii opisanej w parametrach techniczno użytkowych nowych regałów jezdnych. 6. Projekt rozmieszczenia regałów jest wykonany zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami BHP, i P.POŻ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391311000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 33 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach