Przetargi.pl
Dostawa przełączników sieciowych wraz z systemem zarządzania

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8487043 , fax. 61 8955043
  • Data zamieszczenia: 2018-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8487043, fax. 61 8955043
    REGON: 184400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa przełączników sieciowych wraz z systemem zarządzania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa przełączników sieciowych wraz z systemem zarządzania o parametrach technicznych szczegółowo określonych w załączniku nr 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32420000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: na podstawie oświadczenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty – wg załącznika nr 1. Oświadczenie Wykonawcy, dotyczące stanu i pochodzenia urządzenia – załącznik nr 5 Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia deklarację zgodności WE oraz posiada oznakowanie „CE” – załącznik nr 6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – wg załącznika nr 7 Kalkulacja cenowa – załącznik nr 8 Parafowany wzór protokołu odbioru – załącznik nr 9 Istotne postanowienia umowy – załącznik nr 10 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp WARUNKI GWARANCJI I SERWISU – zgodne z załącznikiem nr 12 Wykonawca musi udzielić gwarancji na – min. 60 miesięcy. Wykonawca dodatkowo musi spełnić warunki gwarancji wynikające z treści projektu umowy - załącznika nr 10

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach