Przetargi.pl
Dostawa przełączników sieciowych oraz prace wdrożeniowe

Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 40-844 Katowice, ul. Kossutha
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7351547, 7351637 , fax. 327 351 636
  • Data zamieszczenia: 2019-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
    ul. Kossutha 13
    40-844 Katowice, woj. śląskie
    tel. (032) 7351547, 7351637, fax. 327 351 636
    REGON: 15447382000300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa przełączników sieciowych oraz prace wdrożeniowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ---Przedmiotem zamówienia jest dostawa przełączników sieciowych oraz prace wdrożeniowe, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, w tym zgodnie z formularzem opis przedmiotu zamówienia oraz wzorem umowy. ---Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu: 1) przełącznik dostępowy modularny - 3 sztuki, 2) moduł kart liniowych ( typ 1) - 9 sztuk, 3)moduł kart liniowych (typ 2) - 1 sztuka, 4) moduł kart liniowych (typ 3) - 12 sztuk, 5) moduł kart liniowych (typ 4) - 4 sztuki, 6) przełącznik dostępowy z funkcją łączenia w stos – 4 sztuki oraz prace wdrożeniowe, których zakres określa formularz opis przedmiotu zamówienia. »Wykonawca winien podać w treści formularza opis przedmiotu zamówienia nazwę producenta oraz nazwę modelu oferowanego sprzętu. Formularz opis przedmiotu zamówienia, w tym wskazana przez Wykonawcę nazwa producenta oraz nazwa modelu, składają się na treść oferty. ---Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia przez Wykonawcę, na jego pisemny wniosek i za zgodą Zamawiającego, innego modelu danego sprzętu tego samego producenta niż model wskazany przez Wykonawcę w ofercie złożonej w zamówieniu nr 7/pn/2019, pod warunkiem łącznego spełnienia przesłanek opisanych we wzorze umowy. ---- Prace wdrożeniowe polegają na: 1) dokonaniu przez Wykonawcę konsultacji (oceny) w zakresie konfiguracji przełączników dostarczonych w ramach niniejszego zamówienia oraz pozostałych trzech (3) posiadanych już przez Zamawiającego (a wskazanych w pkt I formularza opis przedmiotu zamówienia); 2) opracowaniu zaleceń dotyczących konfiguracji sprzętu oraz ich wdrożeniu przez inżyniera/inżynierów dedykowanego przez Wykonawcę stosownie do przedmiotu prac wdrożeniowych, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym - uzgodnienia będą dokonywane na bieżąco; 3) przeprowadzeniu warsztatów na poziomie średniozaawansowanym (obejmujących zagadnienia dotyczące m.in. VLAN, MSTP, VRRP, OSPF, IGMP, ACL,802.1X, MAC-auth, RMON, DHCP, VSF) dla czterech (4) pracowników Zamawiającego. ---Wykonawca winien złożyć następujące oświadczenia, których treść znajduje się w formularzu opis przedmiotu zamówienia: a) Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż oferowany oraz dostarczony przez nas sprzęt będzie fabrycznie nowy oraz wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018 r. W definicji sprzętu fabrycznie nowego nie mieści się sprzęt ponownie wprowadzony na rynek przez producenta sprzętu po przeprowadzonym procesie jego odnowienia (ang. „refurbished”). Zamawiający nie dopuszcza dostarczenia sprzętu ponownie wprowadzonego na rynek przez producenta po przeprowadzonym procesie odnowienia (ang. „refurbished”) , b) Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż oferowany oraz dostarczony przez nas sprzęt będzie wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz normami, będzie w pełni wartościowy i nadający się do używania zgodnie z jego przeznaczeniem oraz będzie posiadał deklaracje zgodności CE, c) Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż oferowany oraz dostarczony przez nas sprzęt pochodzi z legalnego źródła, będzie objęty pakietem uprawnień gwarancyjnych (na warunkach opisanych w SIWZ, w tym we wzorze umowy) zawartych w cenie i świadczonych przez sieć serwisową producenta sprzętu, d) Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż w ramach gwarancji zapewniamy Zamawiającemu dostęp do wszelkich poprawek i najnowszych wersji oprogramowania udostępnionych przez producenta, w tym prawo do ich pobrania bezpośrednio ze strony producenta bądź w inny sposób udostępniony przez Wykonawcę, zainstalowania i użytkowania, bez naruszania praw innych osób lub podmiotów, z zachowaniem zasad dotyczących licencji na oprogramowanie opisanych we wzorze umowy. Pod pojęciem „oprogramowanie” rozumie się oprogramowanie wbudowane/ zainstalowane na sprzęcie bądź oprogramowanie niezbędne do poprawnego funkcjonowania sprzętu, e) Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż prace wdrożeniowe wykona osoba/osoby posiadająca odpowiednie kwalifikacje dla realizacji tego rodzaju prac, tj. inżynier/inżynierowie dedykowany przez Wykonawcę stosownie do przedmiotu prac wdrożeniowych. --- Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Wzór umowy przewiduje i określa warunki ewentualnej zmiany treści umowy. ---Wykonawca winien zaoferować 60-miesięczną gwarancję oraz rękojmię za wady przedmiotu zamówienia na warunkach opisanych w formularzu opis przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy. Bieg okresu gwarancji oraz rękojmi za wady liczony będzie od dnia podpisania protokołu dostawy. ---Miejsce wykonania zamówienia: ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice. SIWZ, w tym formularz opis przedmiotu zamówienia, zawiera standardy jakościowe, o których mowa w art.91 ust.2a pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32420000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Na podstawie art. 45 ust.2 oraz ust.5 pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 14.000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy 00/100 złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej:BGK o/Katowice Nr 97 11301091 0003 9003 7420 0002. Na potrzeby przelewów międzynarodowych podaje się: SWIFT, tj.: „GOSKPLPW” oraz adres banku: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach, ul. Podchorążych 1, 40-043 Katowice. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca obowiązany jest złożyć dokument – wadium w kasie Śląskiego OW NFZ w Katowicach, ul. Kossutha 13, IV piętro, pokój nr 410. Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Dokument w swej treści winien uwzględniać postanowienia art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (30 dni). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust. 5 pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wadium winno mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny. 5. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 pzp). Przez wniesienie wadium rozumie się złożenie dokumentu w kasie Śląskiego OW NFZ, bądź wpływ środków pieniężnych na podany wyżej rachunek bankowy, przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt XI ppkt 1 SIWZ. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 pzp. 6.Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt 7b pzp).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: --- W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej: www.nfz-katowice.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 pzp, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Por. art. 24 ust.11 pzp oraz §5 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów (…).Wzór oświadczenia - grupa kapitałowa stanowi załącznik do SIWZ. ---Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunku udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej (por. art. 25a ust.3 pkt 2 pzp).Wzór oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 pkt 1 pzp, załączono do SIWZ.---Kwestie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia reguluje SIWZ. UWAGA! Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo. Zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w pkt X lit. B SIWZ dla pełnomocnictw. ---Kwestie związane miedzy innymi z formą oświadczeń i dokumentów reguluje rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2016, poz. 1126 ze zm.) oraz SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach