Kancelaria Sejmu ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, Wiejska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48226942234 , fax. +48226941149
- Data zamieszczenia: 2019-07-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Sejmu
Wiejska 4/6/8
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48226942234, fax. +48226941149
REGON: 00110334000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa przełączników sieciowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przełączników sieciowych wraz z wyposażeniem oraz dodatkowego wyposażenia do posiadanych przez Zamawiającego przełączników tj: przełączniki Cisco Catalyst 9500 (lub równoważne) – 2szt.; moduły stakujące do przełączników posiadanych przez Zamawiającego – 1 komplet; wyposażenie dodatkowe). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32424000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z Formularzem oferty zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ i powinna zawierać Załącznik nr 1 do oferty „Wykaz oferowanych przełączników sieciowych wraz z wyposażeniem” oraz Załącznik nr 2 do oferty Formularz cenowy (kalkulację cenową) Do oferty należy załączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 Rozdziału III SIWZ; 2) pełnomocnictwa w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy, który Zamawiający może pobrać za pomocą bezpłatnej, ogólnodostępnej bazy danych wskazanej przez Wykonawcę (obowiązek wskazania adresu bazy nie dotyczy wykonawców z Polski); 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie pisemnej (zgodnie z pkt 5.3); 4) zobowiązanie podmiotu, na którym polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych- w formie pisemnej; 5) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 1 Rozdział III SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup zestawu urządzeń aktywnych infrastruktury sieci LAN Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa
Dodano: 2024-03-27 - Dostawa zestawu urządzeń aktywnych infrastruktury sieci LAN Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa
Dodano: 2023-11-29 - Modernizacja infrastruktury sieciowej Węzła Regionalnego w celu podniesienia bezpieczeństwa infrastruktury i systemów zainstalowanych w Węźle Regionalnym
Dodano: 2023-11-21 - Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania oraz usług na potrzeby projektów: "Cyfrowa Gmina" oraz "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR"
Dodano: 2023-09-24 - Wymiana i modernizacja systemu monitorowania klimatu wraz z zakupem i montażem rejestratorów parametrów mikroklimatu z akcesoriami w Gmachu Głównym Muzeum Narodowego w Warszawie - dwa etapy.
Dodano: 2023-08-02 - Dostawa przełączników sieciowych wraz ze wsparciem technicznym producenta oraz dostawy wsparcia technicznego producenta dla posiadanych przełączników Juniper EX4300
Dodano: 2022-12-04 - Dostawa przełączników sieciowych wraz ze wsparciem technicznym producenta oraz dostawy wsparcia technicznego producenta dla posiadanych przełączników Juniper EX4300
Dodano: 2022-11-16 - Dostawa przełączników sieciowych wraz ze wsparciem technicznym producenta oraz dostawy wsparcia technicznego producenta dla posiadanych przełączników Juniper EX4300
Dodano: 2022-11-16 - Wymiana urządzeń firmy FortiNet (Trade up) wchodzących w skład infrastruktury sieciowej RARS wraz z dostawą 3-letnich licencji i wsparciem technicznym producenta urządzeń
Dodano: 2022-11-08 - Wymiana urządzeń firmy FortiNet (Trade up) wchodzących w skład infrastruktury sieciowej RARS wraz z dostawą 3-letnich licencji i wsparciem technicznym producenta urządzeń
Dodano: 2022-09-08