Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Trzcianka ogłasza przetarg
- Adres: 64-980 Trzcianka, ul. Ogrodowa 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2163240 , fax. 067 2163240
- Data zamieszczenia: 2009-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Trzcianka
ul. Ogrodowa 2 2
64-980 Trzcianka, woj. wielkopolskie
tel. 067 2163240, fax. 067 2163240
REGON: 57006449300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl/trzcianka
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa przedmiotów umundurowania leśnika oraz odzieży i obuwia bhp dla pracowników Nadleśnictwa Trzcianka w 2009r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odziaży i obuwia bhp dla pracowników Nadleśnictwa Trzcianka w 2009r. Sorty mundurowe winny być wykonane według wzorów określonych w: a) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. z 2007r., Nr 51, poz.342), b) Zarządzeniu nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, c) Zarządzeniu nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001r. w sprawie określenia rodzajów tkanin jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika. Odzież i obuwie bhp musi posiadać atest, odpowiednie parametry techniczne, zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera SIWZ zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.pila.lasy.gov.pl/trzcianka - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 180000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wynaga wnoszenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegają wkluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/ nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania a jedo oferta odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdz. III.2, Zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów:1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3) Oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1-3 ustawy Pzp.(załącznik nr 2), 4) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.(zał. nr 3), 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzajace, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 6) Aktualne zaświadczenie z właściwego noddziału ZUS lub KRUS mpotwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) W przypadku nie posiadania aktualnych zaświadczeń dot. pkt 5 i 6 można złożyć oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat ani składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (załącznik nr 4), 7) zaświadczenia spełnienia wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone posiadaniem Świadectwa zgodności ze wzorem sortów mundurowych wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy LP w Bedoniu lub ważnego (3 miesiące od daty wystawienia) upoważnienia producenta (dystrybutora) do posługiwania się w/w Świadectwem lub rónoważny dokument potwierdzający jakość świadczonych usług oraz wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadeczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawicviela Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszt odbioru
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/trzcianka
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- sukcesywna dostawa odzieży i obuwia roboczego i ochronnego oraz rekawic ochronnych do Magazynu Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa artykuł BHP
Dodano: 2016-03-15 - Dostawa mundurów leśnika i oznak uzupełniających do w/w mundurów oraz odzieży BHP w 2015 roku
Dodano: 2015-04-10 - Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP dla pracowników Nadleśnictwa Łopuchówko w 2015 r.
Dodano: 2015-04-02 - Dostawa munduru leśnika i ddzieży bhp w roku 2015
Dodano: 2015-02-05 - Dostawa sortów mundurowych dla pracowników Nadleśnictwa Łopuchówko w 2014 roku
Dodano: 2014-02-05 - Dostawa mundurów leśnika i oznak uzupełniających do w/w mundurów w 2014 roku
Dodano: 2014-02-05 - Dostawa mundurów leśnika i odzieży bhp w roku 2014
Dodano: 2014-02-05 - DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA DLA PRACOWNIKÓW NADLEŚNICTWA GRODZISK W 2014 ROKU
Dodano: 2014-01-29 - Dostawa mundurów leśnika i przedmiotów uzupełniających do ww mundurów w 2014 roku
Dodano: 2014-01-13