Przetargi.pl
Dostawa przedmiotów umundurowania leśnika oraz odzieży i obuwia bhp dla pracowników Nadleśnictwa Trzcianka w 2009r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Trzcianka ogłasza przetarg

  • Adres: 64-980 Trzcianka, ul. Ogrodowa 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2163240 , fax. 067 2163240
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Trzcianka
    ul. Ogrodowa 2 2
    64-980 Trzcianka, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2163240, fax. 067 2163240
    REGON: 57006449300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl/trzcianka
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa przedmiotów umundurowania leśnika oraz odzieży i obuwia bhp dla pracowników Nadleśnictwa Trzcianka w 2009r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odziaży i obuwia bhp dla pracowników Nadleśnictwa Trzcianka w 2009r. Sorty mundurowe winny być wykonane według wzorów określonych w: a) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. z 2007r., Nr 51, poz.342), b) Zarządzeniu nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, c) Zarządzeniu nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001r. w sprawie określenia rodzajów tkanin jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika. Odzież i obuwie bhp musi posiadać atest, odpowiednie parametry techniczne, zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera SIWZ zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.pila.lasy.gov.pl/trzcianka
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 180000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wynaga wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegają wkluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/ nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania a jedo oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdz. III.2, Zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów:1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3) Oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1-3 ustawy Pzp.(załącznik nr 2), 4) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.(zał. nr 3), 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzajace, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 6) Aktualne zaświadczenie z właściwego noddziału ZUS lub KRUS mpotwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) W przypadku nie posiadania aktualnych zaświadczeń dot. pkt 5 i 6 można złożyć oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat ani składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (załącznik nr 4), 7) zaświadczenia spełnienia wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone posiadaniem Świadectwa zgodności ze wzorem sortów mundurowych wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy LP w Bedoniu lub ważnego (3 miesiące od daty wystawienia) upoważnienia producenta (dystrybutora) do posługiwania się w/w Świadectwem lub rónoważny dokument potwierdzający jakość świadczonych usług oraz wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadeczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawicviela Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszt odbioru
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/trzcianka
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach