Przetargi.pl
Dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania – kominiarki, spinki, rękawiczki

3 Regionalna Baza Logistyczna ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, ul. Montelupich
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 137 554 , fax. 261 137 553
  • Data zamieszczenia: 2018-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 3 Regionalna Baza Logistyczna
    ul. Montelupich 3
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 261 137 554, fax. 261 137 553
    REGON: 12139041500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka sektora finansów publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania – kominiarki, spinki, rękawiczki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania – kominiarki, spinki, rękawiczki. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem zadań: Zadanie nr 1 – Kominiarka koloru białego, w ilości 2 000 szt. Zadanie nr 2 – Spinki wojsk lądowych, w ilości 3 000 kpl. Zadanie nr 3 – Spinki sił powietrznych, w ilości 700 kpl. Zadanie nr 4 – Spinki marynarki wojennej, w ilości 300 kpl. Zadanie nr 5 – Spinki wojsk lądowych, w ilości 750 kpl. Zadanie nr 6 – Spinki sił powietrznych, w ilości 200 kpl. Zadanie nr 7 – Spinki marynarki wojennej, w ilości 50 kpl. Zadanie nr 8 – Rękawiczki dziane koloru białego, w ilości 2000 par. System zarządzania jakością wykonawcy winien spełniać wymagania zawarte w PN-EN ISO 9001:2015.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: dla zadania nr 1 – 1.700,00 zł dla zadania nr 2 – 2.000,00 zł dla zadania nr 3 – 500,00 zł dla zadania nr 4 – 200,00 zł dla zadania nr 5 – 550,00 zł dla zadania nr 6 – 150,00 zł dla zadania nr 7 – 40,00 zł dla zadania nr 8 – 600,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony druk Oferta sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia oraz okresu gwarancji, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń a także oświadczenie o zgodności parametrów oferowanego wyrobu z zapisami zawartymi w wymaganiach techniczno-technologicznych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Wypełniony formularz cenowy – załącznik do specyfikacji. 3) Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a)dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną