Przetargi.pl
dostawa przedmiotów i materiałów administracyjno-biurowych

Jednostka Wojskowa 3674 ogłasza przetarg

  • Adres: 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 5422815; 5423866; 5423856 , fax. 89 5422815
  • Data zamieszczenia: 2012-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3674
    ul. Saperska 1 1
    10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 5422815; 5423866; 5423856, fax. 89 5422815
    REGON: 28060368400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa przedmiotów i materiałów administracyjno-biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów i materiałów administracyjno-biurowych (m.in. atramenty, bloczki samoprzylepne, bloki: biurowe, rysunkowe, techniczne, brystole, cienkopisy, datowniki, długopisy, dziurkacze, etykiety samoprzylepne, flamastry, folie: do laminacji, do drukarek, samoprzylepne (A-4 i A-3), foliopisy, grafity do ołówków automatycznych, grzbiety do bindowania, gumki ołówkowe, holdery z taśmą, identyfikatory z klipsem, kalki kreślarskie, kartony, kleje: biurowe, butapren, introligatorski, polimerowe, vikol, w płynie, w sztyfcie; klipy biurowe, koperty, korektory, kostki biurowe, koszulki na dokumenty, kredki ołówkowe, linijki: aluminiowe, przezroczyste, listwy zaciskowe, markery, naboje atramentowe, nawilżacze do palców glicerynowe, nożyczki biurowe, nożyki do cięcia papieru, noże introligatorskie, ofertówki, okładki do bindowania, ołówki: drewniane, automatyczne; ostrza wymienne do nożyków, papier: kancelaryjny w niebieską kratkę, kolorowy, ozdobny, pakowy, pinezki, piórka kulkowe, plastelina, podajniki do taśmy, podkłady na biurko, poduszki do stempli, pojemniki na dokumenty i spinacze, tacki na dokumenty, przekładki do segregatorów, przyborniki na biurko, pudełka archiwizacyjne, rozszywacze, segregatory, skoroszyty, skorowidze, spinacze biurowe, sznurki: dratwa, kord; szpilki, taśmy klejące biurowe i pakowe, teczki, temperówki, tusze do stempli, wizytowniki obrotowe, wkłady: do długopisów, cienkopisów i piór kulkowych, zakładki indeksujące, zakreślacze, zawieszki na klucze, zeszyty, zszywacze i zszywki) w ilościach i o parametrach zgodnych z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Oferowane przedmioty i materiały powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i wolne od wad, nie mogą to być przedmioty po naprawie lub regeneracji. 3. Dostawa przedmiotów i materiałów odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy, do magazynu Zamawiającego, który znajduje się na terenie Jednostki Wojskowej 3674 w Olsztynie, ul. Saperska 1. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (Podstawa prawna art. 29 ust. 3 Pzp). W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny był identyczny funkcjonalnie i możliwie najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, składu, materiału z jakich jest wykonany, rozmiarów, itp. jak te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów muszą być fabrycznie nowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 3500,00 zł. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach