Przetargi.pl
Dostawa pruduktów żywnościowych dla Schroniska dla Nieletnich w Dominowie

Schronisko dla Nieletnich Dominów 81c ogłasza przetarg

  • Adres: 20-388 Dominów, Dominów 80c
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 7518741, 7102990 , fax. 0-81 7518621
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Schronisko dla Nieletnich Dominów 81c
    Dominów 80c 80c
    20-388 Dominów, woj. lubelskie
    tel. 0-81 7518741, 7102990, fax. 0-81 7518621
    REGON: 00032314000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.domsdn.webd.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna podległa Ministerstwu śprawiedliwości

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pruduktów żywnościowych dla Schroniska dla Nieletnich w Dominowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na pakiety. Realizacja odbywać się będzie sukcesywnie przez okres12 miesięcy.Wielkość dostawy ustalana na bieżąco i uzalezniona od potzeb stołówki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i 2 Pzp. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i składek do ZUS.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domsdn.webd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach