Przychodnia Specjalistyczna w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-437 Olsztyn, ul. Dworcowa 28
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5373272
- Data zamieszczenia: 2009-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przychodnia Specjalistyczna w Olsztynie
ul. Dworcowa 28 28
10-437 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5373272
REGON: 51087688400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA PRÓŻNIOWEGO ZAMKNIĘTEGO SYSTEMU DO POBIERANIA KRWI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa zamkniętego próżniowego systemu pobierania krwi do Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie w ilościach zgodnych z zaącznikiem nr 1 do SIWZ; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331413000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o dopuszczenie do udziału musi spełnić warunki określone art. 22 Ustawy: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania . W zakresie warunków określonych w pkt.1,2,3,4. ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do reprezentowania grupy wykonawców. 2) oświadczenie zgodne z art. 22 ustawy . 3) polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na 30 dniowy termin płatności; 5) Wykaz wykonanych zamówień o charakterze i zakresie analogicznym z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, 6) Do oferty należy dołączyć wszelkie wymagane dla danego towaru dokumenty dopuszczające do obrotu a w szczególności ustawą o wyrobach medycznych np. deklarację zgodności CE, certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną dla wyrobów klasy IIA , IIB.). 7) opis - specyfikacja oferowanego sprzętu (folder, katalog). Uwaga!!! Jeżeli złożona oferta zawiera asortymenty różnych producentów nalezy dołaczyć oświadczenia o pełnej kompatybilności oferowanych w tym postępowaniu elementów
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena techniczna
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przychodniaspecjalistyczna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną