Przetargi.pl
Dostawa prowadnika hydrofilnego, torquera do manipulacji prowadnikiem angioplastycznym, osłon z folii, materiałów eksploatacyjnych do respiratorów, pochłaniacza jednorazowego do aparatów do znieczulenia, filtrów elektrostatycznych dla dzieci, jednorazowego obwodu oddechowego pacjenta do respiratora, fartucha ochronnego j.uż. do produkcji leków cytostatycznych, serwety do bezpiecznego przygotowania i podawania leków cytostatycznych, zastawki przeciwzwrotnej, rękawic ochronnych sterylnych, rękawic diagnostycznych, zestawu do iniekcji doszklistkowej, staplera-rotikulatora, worków urostomijnych i stomijnych, zestawu do osteotomii kolana z rekonstrukcją więzadłową, jednorazowego zestawu do sterylnego transferu autologicznego przeszczepu chrzęstno-kostnego, strzałek do fiksacji odprysków, końcówki monopolarnej do ablacji i koagulacji, akcesoriów do artroskopii kolana, naprawy łąkotki, talku sterylnego z aplikatorem, czujnika SPO2 do pulsoksymetrów, zestawu j.uż. do żywienia wcześniaków i noworodków, wkładów workowych j.uż. do ssaków elektrycznych, sterylnego kombinezonu ochronnego bez kaptura, elektrod: stymulujących, dwubiegunowej i do stymulacji stałej serca, elementów i implantów do naprawy tkanek miękkich w podziale na 30 części.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Terebelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 834 147 296 , fax. 834 147 297
  • Data zamieszczenia: 2020-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
    ul. Terebelska 57-65
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 834 147 296, fax. 834 147 297
    REGON: 67670800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa prowadnika hydrofilnego, torquera do manipulacji prowadnikiem angioplastycznym, osłon z folii, materiałów eksploatacyjnych do respiratorów, pochłaniacza jednorazowego do aparatów do znieczulenia, filtrów elektrostatycznych dla dzieci, jednorazowego obwodu oddechowego pacjenta do respiratora, fartucha ochronnego j.uż. do produkcji leków cytostatycznych, serwety do bezpiecznego przygotowania i podawania leków cytostatycznych, zastawki przeciwzwrotnej, rękawic ochronnych sterylnych, rękawic diagnostycznych, zestawu do iniekcji doszklistkowej, staplera-rotikulatora, worków urostomijnych i stomijnych, zestawu do osteotomii kolana z rekonstrukcją więzadłową, jednorazowego zestawu do sterylnego transferu autologicznego przeszczepu chrzęstno-kostnego, strzałek do fiksacji odprysków, końcówki monopolarnej do ablacji i koagulacji, akcesoriów do artroskopii kolana, naprawy łąkotki, talku sterylnego z aplikatorem, czujnika SPO2 do pulsoksymetrów, zestawu j.uż. do żywienia wcześniaków i noworodków, wkładów workowych j.uż. do ssaków elektrycznych, sterylnego kombinezonu ochronnego bez kaptura, elektrod: stymulujących, dwubiegunowej i do stymulacji stałej serca, elementów i implantów do naprawy tkanek miękkich w podziale na 30 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa prowadnika hydrofilnego, torquera do manipulacji prowadnikiem angioplastycznym, osłon z folii, materiałów eksploatacyjnych do respiratorów, pochłaniacza jednorazowego do aparatów do znieczulenia, filtrów elektrostatycznych dla dzieci, jednorazowego obwodu oddechowego pacjenta do respiratora, fartucha ochronnego j.uż. do produkcji leków cytostatycznych, serwety do bezpiecznego przygotowania i podawania leków cytostatycznych, zastawki przeciwzwrotnej, rękawic ochronnych sterylnych, rękawic diagnostycznych, zestawu do iniekcji doszklistkowej, staplera-rotikulatora, worków urostomijnych i stomijnych, zestawu do osteotomii kolana z rekonstrukcją więzadłową, jednorazowego zestawu do sterylnego transferu autologicznego przeszczepu chrzęstno-kostnego, strzałek do fiksacji odprysków, końcówki monopolarnej do ablacji i koagulacji, akcesoriów do artroskopii kolana, naprawy łąkotki, talku sterylnego z aplikatorem, czujnika SPO2 do pulsoksymetrów, zestawu j.uż. do żywienia wcześniaków i noworodków, wkładów workowych j.uż. do ssaków elektrycznych, sterylnego kombinezonu ochronnego bez kaptura, elektrod: stymulujących, dwubiegunowej i do stymulacji stałej serca, elementów i implantów do naprawy tkanek miękkich w podziale na 30 części. 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na elektronicznej Platformie Zakupowej pod adresem: www.szpitalbp.eb2b.com.pl (dalej jako Platforma Zakupowa, „Platforma” lub System) i pod nazwą postępowania: ZP.3520/41/20. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów oraz osobach uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami zostały szczegółowo opisane w rozdziale III SIWZ. 2. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ofertę składa się w zakładce: „Załączniki”. Oferta musi zostać sporządzona czytelnie w języku polskim, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, pod rygorem nieważności. Opis sposobu przygotowywania i złożenia oferty został szczegółowo opisany w rozdz. IV SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33182200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część 1 – 600,00 PLN; Część 2 – 100,00 PLN; Część 3 – 800,00 PLN; Część 4 – 800,00 PLN; Część 5 – 800,00 PLN; Część 6 – 300,00 PLN; Część 7 – 100,00 PLN; Część 8 – 300,00 PLN; Część 9 – 400,00 PLN; Część 10 – 100,00 PLN; Część 11 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 12 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 13 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 14 – 600,00 PLN; Część 15 – 500,00 PLN; Część 16 – 200,00 PLN; Część 17 – 200,00 PLN; Część 18 – 100,00 PLN; Część 19 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 20 – 100,00 PLN; Część 21 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 22 – 100,00 PLN; Część 23 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 24 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 25 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 26 – 600,00 PLN; Część 27 – 2 500,00 PLN; Część 28 – 1 500,00 PLN; Część 29 – 500,00 PLN; Część 30 – 2 000,00 PLN;
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I OŚWIADCZENIE WSTĘPNE WYKONAWCY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ Informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII A ust. 1 siwz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VIII A ust. 1 siwz, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). II INNE DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. 2. Wypełnione formularze cenowe zgodnie z załącznikiem nr 2A do siwz. 3. Dotyczy części nr 27-29: wypełnione załączniki nr 5.1-5.3 do siwz , 4. Folder/katalog/ulotka wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym). 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z Rozdz. IV ust. 19 SIWZ). 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna – dokument wadium (gwarancji lub poręczenia) – o ile dotyczy. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wskazane w rozdz. VIII C ust. 1-4 i 6 siwz wspólnie. Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. III OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), zamawiający dopuszcza złożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, gdy od daty podpisania oświadczenia do dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp nastąpi jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy, tj. włączenie do grupy kapitałowej, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji złożonego w ofercie oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. VIII D siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach