Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 04749 Warszawa, ul. Bursztynowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 224 735 145 , fax. 226 131 992
- Data zamieszczenia: 2018-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
ul. Bursztynowa 2
04749 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 224 735 145, fax. 226 131 992
REGON: 1066985300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa protez i łat naczyniowych (powtórzenie) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa protez i łat naczyniowych dla potrzeb Oddziału Chirurgii Ogólnej, Naczyniowej i Onkologicznej Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie w asortymencie oraz ilościach wykazanych szczegółowo na załączonych do SIWZ Formularzach Cenowych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 Zadania. 3. Podaną w Formularzach Cenowych ilość przedmiotu zamówienia należy traktować jako szacunkową, wstępną niezbędną do przeprowadzenia postępowania. Ostateczna ilość przedmiotu zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy. 4. Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranych Zadań. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych Zadań. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 2. Oferowany w postępowaniu przetargowym asortyment (wymieniony w Formularzach Cenowych) musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu w placówkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3. Nie spełnienie któregokolwiek z wymaganych parametrów daje podstawę Zamawiającemu do odrzucenia oferty. 4. Dostawy przedmiotu zamówienia będą następowały w sposób ciągły przez magazyn komisowy. 5. Płatność za przedmiot zamówienia w ramach magazynu komisowego będzie dokonywana po jego wykorzystaniu. 6. Realizacja zamówienia następować będzie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą wyłonionym w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 7. Oferty będą oceniane na podstawie kryteriów opisanych w rozdziale XVI niniejszej SIWZ. 8. Projekty umów stanowiące Załącznik nr 1a i 1b do SIWZ są integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nich zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 9. Podwykonawstwo 1) wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, 2) wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców. 3) zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33184200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi załącznikami – Formularzami Cenowymi. 1.2 Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 1.3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Dotyczy pkt. 1.2 i 1.3: a) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w składanych oświadczeniach, b) w przypadku konsorcjum, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Potwierdzają one spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz barak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 1.4 Pełnomocnictwa – jeżeli oferta nie jest podpisania przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS. 1.5 W celu dokonania oceny kryterium „parametry jakościowe” Wykonawca złoży wraz z ofertą: - szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem elementów: prospekty, foldery, ulotki, materiały informacyjne w języku polskim potwierdzające parametry określone w SIWZ dla przedmiotu zamówienia (karty należy opisać numerem Zadania i pozycji którego dotyczą). UWAGA! W przypadku niedostarczenia wraz ofertą materiałów wymaganych w punkcie 1.5, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu do zabiegów z zakresu chirurgii wewnątrznaczyniowej oraz na cewniki permanentne do hemodializ w podziale na zadania na okres 12 miesięcy z możliwością wznowienia –powtórzenie.
Dodano: 2022-12-01 - Dostawa protez naczyniowych i opatrunków do zabiegów (części 1 - 4).
Dodano: 2020-07-30 - Dostawa sprzętu do zabiegów w zakresie chirurgii naczyniowej w podziale na 5 zadań na okres 24 miesięcy - powtórzenie
Dodano: 2020-05-08 - Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów naczyniowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-71/2019).
Dodano: 2019-09-19 - Dostawa materiałów do zabiegów naczyniowych w podziale na 2 części.
Dodano: 2019-08-13 - Dostawa materiałów do zabiegów naczyniowych z podziałem na 2 części.
Dodano: 2019-07-16 - Dostawa stentów, stentgraftów, cewników oraz innych materiałów wykorzystywanych w chirurgii naczyniowej
Dodano: 2018-12-13 - Dostawa łat i protez naczyniowych
Dodano: 2018-08-22 - Dostawa materiałów do chirurgii naczyniowej.
Dodano: 2018-07-23 - DOSTAWA PRODUKTÓW JEDNORAZOWYCH DO ANGIOPLASTYKI I STENTOWANIA NACZYŃ, PRZYRZĄDÓW DO NISZCZENIA ZASTAWEK ŻYLNYCH I BIOSYNTETYCZNYCH PROTEZ NACZYNIOWYCH, REALIZOWANA W FORMIE DEPOZYTU W MAGAZYNIE ZAMAWIAJĄCEGO (ZADANIA/CZĘŚCI 1-6)
Dodano: 2018-05-09