Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach ogłasza przetarg
- Adres: 16-500 Sejny, ul. Łąkowa 26
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 87 516 39 70 , fax. 87 516 33 75
- Data zamieszczenia: 2011-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach
ul. Łąkowa 26 26
16-500 Sejny, woj. podlaskie
tel. 87 516 39 70, fax. 87 516 33 75
REGON: 79074285300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.sejny.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa programu do archiwizacji danych do Powiatowego Urzędu Pracy w Sejnach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa programu do archiwizacji danych do Powiatowego Urzędu Pracy w Sejnach. 1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 2. Wymagania dotyczące programu do archiwizacji danych podane w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ) są wymaganiami minimalnymi. 2.2 Dokładny opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ - (Opis przedmiotu zamówienia). 2.3 Wymaga się aby Wykonawca przeszkolił 2 pracowników Zamawiającego w zakresie instalacji i obsługi programu do archiwizacji danych w siedzibie Zamawiającego w terminie ustalonym między Zamawiającym a Wykonawcą. 2.4 Wymaga się aby Wykonawca zapewnił świadczenie usługi pomocy technicznej dotyczącej obsługi programu przez okres 1 roku od daty podpisania umowy. Usługa będzie mogła być realizowana telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 487100008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.sejny.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną