Przetargi.pl
Dostawa profesjonalnych środków czystości dla SGSP.

Szkoła Główna Służby Pożarniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-629 Warszawa, Słowackiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5617624, , fax. 22 8330724
  • Data zamieszczenia: 2019-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Służby Pożarniczej
    Słowackiego 52/54
    01-629 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5617624, , fax. 22 8330724
    REGON: 00017341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sgsp.edu.pl/sgs/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-do
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa profesjonalnych środków czystości dla SGSP.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych środków czystości przeznaczonych do wykorzystania w zakładzie żywienia zbiorowego typu zamkniętego prowadzonego przez Zamawiającego (kuchnia oraz stołówka dla funkcjonariuszy, studentów oraz pracowników Zamawiającego). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnoszący się do opisu i ilości zamawianych poszczególnych pozycji asortymentowych profesjonalnych środków czystości oraz odpowiadających im wymagań technicznych oraz funkcjonalno-jakościowych zawiera „Formularz asortymentowo-cenowy” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Wymagania wobec przedmiotu zamówienia podane w załączniku nr 1 mają charakter wymagań minimalnych – Zamawiający wymaga zaoferowania profesjonalnych środków czystości o parametrach, co najmniej jak podane w załączniku nr 1 i SIWZ lub lepszych. Zamawiający wymaga ponadto aby oferowane produkty posiadały wszelkie wymagane przepisami atesty i dopuszczenia potwierdzające w szczególności możliwość używania oferowanych produktów na terenie Unii Europejskiej i Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie odpowiednim do zakresu niniejszego zamówienia, jak również brak negatywnego wpływu na zdrowie ludzi. Środki czystości oraz maszyny i urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą posiadać dokumentację (karty charakterystyki, karty produktowe, instrukcje obsługi itp.) w języku polskim. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również udostępnienie Zamawiającemu przez Wykonawcę na okres trwania umowy stojaków, systemów dozujących i mieszalników wymienionych poniżej, a także ich dostarczenie i zamontowanie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w jego siedzibie, regularne, zgodne z zaleceniami producenta serwisowanie a następnie zdemontowanie po okresie trwania umowy i wywiezienie. Wykonawca w cenie oferty udostępni Zamawiającemu następujące maszyny i urządzenia oraz zapewni ich serwis zgodnie z wymaganiami producentów (jednak nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu): - system dozujący do płynów w zmywarce tunelowej z pomiarem przewodności, zaworami odcinającymi, trzystopniową kontrolą poziomu płynu w pojemnikach z sygnalizacją alarmową w przypadku braku płynu – szt. 1 - trzyfunkcyjne mieszalniki do płynów myjąco-dezyfekcyjnych z wężami długości nie mniej niż 20 m. - w ilości min. 5 szt. - mieszalniki stacjonarne do mycia ręcznego - w ilości min. 4 szt. - mobilne stojaki do czyściwa z nożem do cięcia - w ilości min 8 szt. W przypadku awarii dowolnego urządzenia lub dowolnej maszyny Wykonawca zobowiązany jest do jej naprawy/wymiany w ciągu nie więcej niż 48 godzin od daty zgłoszenia awarii przez Zamawiającego w cenie oferty – bez dodatkowej odpłatności. Wymienione wyżej maszyny i urządzenia muszą posiadać parametry odpowiednie do środków czystości stanowiących przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeprowadzenie szkoleń dla 20 pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi udostępnionych urządzeń i maszyn oraz posługiwania się środkami czystości wchodzącymi w skład przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje jednorazowe przeprowadzenia szkolenia po rozpoczęciu dostaw. Wykonawca będzie obowiązany każdorazowo przeszkolić pracowników Zamawiającego w przypadku zmiany środków czystości i/lub wymiany udostępnionych maszyn i urządzeń na inne – pod względem marki, typu lub modelu. Zamawiający wymaga, aby oferowane środki czystości zostały wyprodukowane przez podmioty posiadające certyfikat systemu zarządzania jakością, potwierdzający spełnianie wymagań norm ISO serii 9001 oraz certyfikat systemu zarządzania środowiskowego potwierdzający spełnianie wymagań norm ISO serii 14001 dla producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia innego dokumentu, wydanego przez odpowiedni podmiot uprawniony do kontroli jakości w w/w zakresie. Zakres, wielkość oraz zasady i warunki realizacji zamówienia określa niniejsza SIWZ a w szczególności załączniki nr 1 i 5 do niej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39800000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23). Jeżeli zostały złożone odrębne oferty przez Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej mogą oni przedstawić dowody, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w tym postępowaniu - Wykonawca przekaże Zamawiajacemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji. Aktualne na dzień złożenia oferty dokumenty, potwierdzające w szczególności spełnianie przez oferowane produkty wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 1 do SIWZ: a) dla pozycji od 1 do 16 załącznika nr 1 do SIWZ pn. „Formularz asortymentowo-cenowy”– ulotki produktowe oraz karty charakterystyki (chyba, że dany środek jest kosmetykiem) – potwierdzające spełnienie wszystkich wymaganych parametrów, b) dla pozycji 17 oraz 18 załącznika nr 1 do SIWZ pn. „Formularz asortymentowo-cenowy” – ulotki produktowe potwierdzające parametry oferowanego czyściwa oraz dokument potwierdzający dopuszczenie danej pozycji asortymentowej do kontaktu z żywnością wydany przez niezależną jednostkę (np. atest PZH), c) certyfikat (kopię) systemu zarządzania jakością, potwierdzający spełnianie wymagań norm ISO serii 9001 oraz certyfikat (kopię) systemu zarządzania środowiskowego potwierdzający spełnianie wymagań norm ISO serii 14001 dla producenta środków czystości lub też inny dokument wydany przez odpowiedni podmiot uprawniony do kontroli jakości w w/w zakresie, d) dla pozycji 5, 10, 14 załącznika nr 1 do SIWZ pn. „Formularz asortymentowo-cenowy” – dokument potwierdzający, że oferowany w ramach tych pozycji asortyment posiada własności biobójcze i jako taki jest zarejestrowany (posiada aktualne pozwolenie lub pozwolenie na obrót) w procedurze krajowej i/lub europejskiej (zgodnie z ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz. U 2018 poz. 122 z późn. zm) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 528/2012 z dnia 22 maja 2012 r. w sprawie udostępniania na rynku i stosowania produktów biobójczych (Dz. Urz. UE L 167 z 27.06.2012, str. 1 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach