Przetargi.pl
Dostawa profesjonalnej chemii kuchennej oraz środków do utrzymania czystości w obiektach służby żywnościowej dla 42 BLSz w 2020 r.

42 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-603 Radom, Sadków
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 511 500, , fax. 261 511 300
  • Data zamieszczenia: 2020-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
    Sadków 9
    26-603 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 261 511 500, , fax. 261 511 300
    REGON: 14267631600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa profesjonalnej chemii kuchennej oraz środków do utrzymania czystości w obiektach służby żywnościowej dla 42 BLSz w 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawę profesjonalnej chemii kuchennej oraz środków do utrzymania czystości w obiektach żywnościowych dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w 2020 r. między innymi: Mydło antybakteryjne do rąk,Środek do mycia i konserwacji stali nierdzewnej ,Środek do mycia podłóg i fug bez spłukiwania,Fartuch ochronny foliowy jednorazowy, Woreczki śniadaniowe HPDE, Rękawiczki nitrylowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 4 424,93 złotych - w części I zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm./.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, może już na etapie składania ofert (wraz z ofertą) złożyć stosowną informację w tym zakresie (Załącznik nr 6 do SIWZ) – w takim przypadku wymóg złożenia w terminie 3 dni oświadczenia dotyczącego przynależności do grupy kapitałowej dezaktualizuje się. UWAGA:W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 2 dotyczy każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej. 2.Formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Potwierdzenie wpłaty wadium dla części I zamówienia; 4. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego (jeżeli dotyczy); 5. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 8 do SIWZ (jeżeli dotyczy); 6. Zdjęcia przedstawiające wygląd faktyczny wszystkich oferowanych produktów zawartych w formularzu ofertowym, umożliwiające Zamawiającemu odczytanie etykiet fabrycznych na oferowanych produktach; 7. Zaświadczenie wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych odnośnie pozwolenia na obrót substancją biobójczą - dotyczy produktów do dezynfekcji powierzchni – poz.1, 2, 5 (załącznik nr 1 do SIWZ i do umowy) – w części I zamówienia; 8. Karty charakterystyki, ulotki producenta - dotyczy poz. 1-21 i 23-28 (załącznik nr 1 do SIWZ i do umowy). Karty charakterystyki, ulotki muszą zawierać wyczerpujące informacje dotyczące wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia min.: właściwości fizykochemicznych, dozowania, zastosowania, sposobu użycia oraz muszą potwierdzać spełnienie norm wymaganych przez Zamawiającego. W przypadku produktów zawierających substancje niebezpieczne w rozumieniu Ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach - Dz. U. 2011 r. Nr 63, poz. 322 z późn. zm. będą to: "Karty charakterystyki preparatu chemicznego" lub "Karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego", lub "Karty charakterystyki niebezpiecznej substancji chemicznej" – w części I zamówienia (produkty z poz.1, od 3 do 17 i poz. od 25 do 28 muszą pochodzić od tego samego producenta i muszą być ujęte w planie higieny w kompleksowym stosowaniu w obiektach bloku żywnościowego. Muszą się nawzajem uzupełniać w planie higieny w stosowaniu codziennym i okresowym) Karta powinna zawierać: - nazwę producenta oraz dane dotyczące jego identyfikacji, - skład i informacje o składnikach, - identyfikacja zagrożeń, - pierwsza pomoc, - postępowanie w przypadku pożaru, - postępowanie w przypadku uwolnienia do środowiska, - postępowanie z preparatem i jego magazynowanie, - informacja o środkach ochrony indywidualnej, - właściwości fizyko-chemiczne, - stabilność i reaktywność, - informacje toksykologiczne, - informacje ekologiczne, - postępowanie z odpadami. 9. Ulotkę broszurkę, kartę produktu informującą o właściwościach i przeznaczeniu urządzenia – dotyczy bezpłatnych dozowników w poz. 1, 2, 4 i 5 w części I zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach