Przetargi.pl
DOSTAWA PROFESJONALNEJ CHEMII KUCHENNEJ, MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH I ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2019-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://24wog.wp.mil.pl/pl/index.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA PROFESJONALNEJ CHEMII KUCHENNEJ, MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH I ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa profesjonalnej chemii kuchennej i materiałów jednorazowych oraz środków czystości dla 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, wg. opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załączniki nr 1 i 2 do siwz, oraz wg. Ilości podanych w ust. 2 oraz załącznikach nr 5 i 6 do siwz. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich zadań zawierają załączniki nr 1 i 2 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia. 3. Asortyment i ilości będące przedmiotem zamówienia a. Zadanie Nr 1 – Dostawa profesjonalnej chemii kuchennej: Lp. Nazwa produktu Jm Ilość 1 2 3 4 1. Mydło do mycia rąk w płynie antybakteryjne l 500 2. Środek do dezynfekcji rąk 1L l 500 3. Środek do dezynfekcji rąk 0,75L szt 100 4. Produkt do mycia powierzchni roboczych - koncentrat l 1000 5. środek do dezynfekcji powierzchni - koncentrat l 400 6. Środek do maszynowego mycia naczyń w bloku kg 868 7. Płyn do maszynowego mycia naczyń l 200 8. Środek do nabłyszczania – w bloku kg 55 9. Środek nabłyszczający do zmywarek przemysłowych l 200 10. Produkt do mycia podłóg i fug bez spłukiwania l 600 11. Produkt do okresowego czyszczenia silnie zatłuszczonych powierzchni l 300 12. Produkt do okresowego czyszczenia silnie zatłuszczonych powierzchni-w proszku szt 200 13. Produkt do usuwania osadów mineralnych (kamienia) - koncentrat l 600 14. Produkt do usuwania osadów mineralnych (kamienia) - do zmywarek kg 3,6 15. Produkt do mycia pomieszczeń sanitarnych l 300 16. Chlorowy środek myjąco dezynfekujący l 200 17. środek do płukania pieca kon-par l 50 18. środek do mycia pieca kon-par l 100 19. Produkt do ręcznego mycia naczyń w bloku kg 136 20. Środek do namaczania sztućców szt 50 21. koncentrat do pow. Szklanych szt 20 22. środek do czyszczenia stali nierdzewnej szt 200 23. Tabletki typu rational myjące opak 20 24. Tabletki typu rational płuczące opak 10 25. sól tabletkowa do uzdatniacza wody kg 500 26. filtr do wody do ekspresu Nivona szt 40 Produkty z poz. od 1 do 22 muszą pochodzić od tego samego producenta i muszą być ujęte w planie higieny w kompleksowym stosowaniu w obiektach bloku żywnościowego. Muszą się nawzajem uzupełniać w planie higieny w stosowaniu codziennym i okresowym b. Zadanie 2 - Dostawa materiałów jednorazowych i środków czystości 1. rękawiczki nitrylowe opak 1000 2. folia aluminiowa w rolce szt 60 3. serwetki ozdobne opak 200 4. ręczniki papierowe składane opak 7000 5. czyściwo papierowe w rolce szt 900 6. tkanina obrusowa cerata mb 300 7. czepek jednorazowy opak 50 8. serwetki gastronomiczne białe opak 3000 9. bluza kucharska jednorazowa szt 3000 10. fartuch foliowy jednorazowy opak 250 11. worek foliowy LDPE o poj.50-60l opak 500 12. worek foliowy LDPE o poj.120l opak 500 13. torebki jednorazowe o poj. 5l (op200szt) opak 500 14. woreczki śniadaniowe HDPE(op 1000szt) opak 500 15. Krem ochronny do rąk -50g szt 20 000 16. Pasta bhp do mycia rąk ze ścierniwem -500g kg 10 000 17. Mydło toaletowe -100g szt 20 000 18. Pasta do obuwia kol. czarnego -40g kg 200 19. Pasta do obuwia specjalnego 75 ml szt 1 500 20. Koncentrat typu KARCHER RM 31 ASF szt 80 21. Koncentrat zapachowy do sauny eukaliptus szt 3 22. Koncentrat zapachowy do sauny kosodrzewina szt 3 23. Koncentrat zapachowy do sauny zielona limonka szt 3 24. Mleczko do czyszczenia szt 970 25. Papier toaletowy opak 19 640 26. Pasta do podłóg w płynie szt 190 27. Płyn aktywna piana typu KARCHER RM 812 ASF szt 105 28. Płyn do mycia kabin prysznicowych szt 360 29. Płyn do czyszczenia typu KARCHER RM 764 szt 2 30. Płyn do mycia szyb z rozpylaczem szt 1000 31. Płyn do mycia wysokociśnieniowego typu KARCHER RM 806 ASF szt 30 32. Płyn do wykładzin i dywanów szt 10 33. Płyn uniwersalny do mycia podłóg szt 4080 34. Płyn uniwersalny do powierzchni zmywalnych szt 100 35. Płyn wielozadaniowy odtłuszczający koncentrat ULTRASONIC K3 szt 2 36. Proszek do szorowania urządzeń sanitarnych szt 200 37. Ręczniki papierowe rolka przemysłowa szt 500 38. Ręczniki papierowe ZZ A'3200 opak 1100 39. Ręcznik papierowy A’ 2 opak 850 40. Soda kaustyczna szt 5 41. Sól tabletkowa szt 262 42. Ściereczki uniwersalne opak 500 43. Ścierka do podłogi szt 80 44. Środek czyszczący typu KARCHER RM 81 ASF szt 220 45. Środek czyszczący typu RM-750 KARCHER szt 12 46. Środek do czyszczenia mebli szt 130 47. Środek do czyszczenia tapicerki typu KARCHER RM 519 szt 5 48. Środek szybkoschnący do dywaników samochodowych typu KARCHER RM 767 szt 7 49. Środek zmiękczający wodę typu RM 110 ASF ADVANCE szt 345 50. Worki na śmieci 120 l opak 5000 51. Worki na śmieci 160 l opak 200 52. Worki na śmieci 240 l opak 2970 53. Worki na śmieci 60 l opak 2000 54. Worki na śmieci 150 l opak 50 55. Żel do wc z dozownikiem szt 760
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33700000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 17 000,00 zł. 2. Zamawiający żąda na poszczególne zadania wadium w kwotach: a. dla zadania nr 1 – 7 000,00 zł. b. dla zadania nr 2 – 10 000,00 zł. 3. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w post. nr 13/2019 – Dostawa profesjonalnej chemii kuchennej oraz materiałów jednorazowych i środków czystości”. 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 3 do siwz), Zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 i 6 do siwz); Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, Kopia potwierdzenia zapłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach