Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-535 Poznań, ul. Polna 33
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8419294 , fax. 061 8419620
- Data zamieszczenia: 2010-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. Polna 33 33
60-535 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8419294, fax. 061 8419620
REGON: 00028884000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpsk.am.poznan.pl/dzp
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktu leczniczego: Paliwizumab - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktu leczniczego: Paliwizumab w ilości 100 fiolek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji stanowiący integralną jej część. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336516004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy z uwzględnieniem przeposu art.45 ust.1 ustawy, nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpsk.am.poznan,pl/dzp
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA LEKU - SZCZEPIONKI PRZECIWKO WIRUSOWI BRODAWCZAKA LUDZKIEGO (HPV) TYP 6,11,16,18
Dodano: 2015-03-06 - Dostawa leku - szczepionki przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV) typ 6,11,16,18
Dodano: 2014-02-19 - Dostawa szczepionek do szczepień ochronnych
Dodano: 2013-12-13 - Dostawa leku - szczepionki przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV) typ 6,11,16,18
Dodano: 2013-04-10 - Zakup i sukcesywna dostawa szczepionek przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego HPV (ZP 03/2013)
Dodano: 2013-03-08 - DOSTAWĘ SZCZEPIONEK
Dodano: 2012-06-21 - Zakup i sukcesywna dostawa szczepionek przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego HPV (ZP 01/2012)
Dodano: 2012-03-29 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych: paliwizumab.
Dodano: 2012-03-01 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych: paliwizumab.
Dodano: 2012-02-10 - Dostawa leku - szczepionki przeciwko wirusowi HPV
Dodano: 2012-01-19