Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole ogłasza przetarg
- Adres: 56160 Wińsko, ul. Nowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-71 389 80 29, , fax. 0-71 389 88 50
- Data zamieszczenia: 2017-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole
ul. Nowa 2
56160 Wińsko, woj. dolnośląskie
tel. 0-71 389 80 29, , fax. 0-71 389 88 50
REGON: 93302247900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.winsko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Publicznych w Wińsku w roku szkolnym 2017/2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje 11 części z możliwością składania ofert na poszczególne części. Część Nr 1 – Dostawa jaj Część Nr 2 – Dostawa artykułów mleczarskich i nabiałów Część Nr 3 – Dostawa artykułów z przemiału zbóż Część Nr 4 – Dostawa pieczywa świeżego oraz wyrobów piekarskich i ciastkarskich Część Nr 5 – Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i wędlin Część nr 6 – Dostawa drobiu i wyrobów drobiarskich Część Nr 7 – Dostawa przypraw, makaronów, tłuszczy, herbat i innych Część Nr 8 –Dostawa warzyw i owoców Część Nr 9 – Dostawa mrożonek Część Nr 10 – Dostawa pozostałych art. żywnościowych Część nr 11 – Dostawa wyrobów garmażeryjnych Zamówienie obejmuje dostarczenie produktów wymienionych w poszczególnych częściach do stołówki Publicznego Gimnazjum w Wińsku na koszt Wykonawcy zadania w terminach oraz ilościach określonych przez Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał artykuły spożywcze będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze składanymi oddzielnie zamówieniami. Szczegółowy opis i ilości produktów żywnościowych będących przedmiotem zamówienia, zawiera Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Podane w formularzucenowym ilości produktów żywnościowych określają przewidywane zapotrzebowanie stołówki Publicznego Gimnazjum w Wińsku na w/w produkty w okresie trwania umowy. Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że złoży zamówienie sumaryczne (w pełnym wymiarze), jest to uzależnione od zapotrzebowania, jakie będzie istniało w okresie realizacji umowy. Każdy artykuł spożywczy musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie. Wykonawca zapewni, że dostarczone artykuły spożywcze będą należytej jakości oraz, że będą dostarczone w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. Zgodnie z art.29 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na wskazane asortymenty stanowiące przedmiot zamówienia, tj. produktów innych producentów niż wymienione w dokumentach z zastrzeżeniem, by ich minimalne parametry jakościowe nie były gorsze niż parametry i cechy wskazanych produktów. Zaoferowany produkt równoważny należy opisać w zał. nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 99 we Wrocławiu z podziałem na zadania.
Dodano: 2024-06-10 - Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 we Wrocławiu, z podziałem na zadania.
Dodano: 2024-06-09 - Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego nr 1 w Kowarach, w celu przygotowania posiłków dla dzieci przedszkolnych od 01 marca 2024 do 31 grudnia 2024 r. - Warzywa i owoce
Dodano: 2024-06-05 - Dostawa artykułów spożywczych dla CAPOW w Kłodzku przy ul. dr J. Korczaka 1.
Dodano: 2024-04-30 - Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy produktów żywnościowych – warzyw pakowanych próżniowo, obranych, opisanych w SIWZ, do Domu Zdrojowego w Szczawnie-Zdroju transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2024-03-11 - Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy produktów żywnościowych – warzyw i owoców, opisanych w SWZ, do Domu Zdrojowego w Szczawnie-Zdroju transportem Wykonawcy lub na jego koszt
Dodano: 2024-03-11 - Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy produktów żywnościowych – sypkich i pakowanych, opisanych w SWZ, do Domu Zdrojowego w Szczawnie-Zdroju transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2024-03-11 - Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3we Wrocławiu z podziałem na zadania.
Dodano: 2024-03-06 - Dostawa różnych artykułów spożywczych do dwóch przedszkoli na terenie miasta i gminy Oborniki Śląskie w roku kalendarzowym 2024
Dodano: 2024-01-30 - Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Oleśnicy w 2024 roku
Dodano: 2024-01-29