Zespół Szkolno-Przedszkolny ogłasza przetarg
- Adres: 23465 Turobin, ul. Piłsudskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 846 833 231 , fax. 846 833 231
- Data zamieszczenia: 2018-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny
ul. Piłsudskiego 34
23465 Turobin, woj. lubelskie
tel. 846 833 231, fax. 846 833 231
REGON: 63199900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spturobin.szkolnastrona.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY ZESPOLE SZKOLNO – PRZEDSZKOLNYM W TUROBINIE W ROKU SZKOLNYM 2018/2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Turobinie w roku szkolnym 2018/2019 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część 1: Dostawa artykułów spożywczych różnych; Część 2: Dostawa mięsa, drobiu i przetworów mięsnych; Część 3: Dostawa warzyw i owoców; Część 4: Dostawa warzyw i owoców przetworzonych; Część 5: Dostawa jaj; Część 6: Dostawa mleka i produktów mleczarskich; Część 7: Dostawa olei, tłuszczy zwierzęcych i roślinnych; Część 8: Dostawa warzyw i owoców głęboko mrożonych; Część 9: Dostawa produktów przemiału ziarna; Część 10: Dostawa ryb; Część 11: Dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich; Część 12: Dostawa wyrobów gotowych mrożonych; Część 13: Dostawa wyrobów garmażeryjnych; Część 14: Dostawa ziemniaków. 3. Dostawy główne następować będą na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia, którego dokona pracownik upoważniony przez Zamawiającego, w terminie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar do siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 7.00 do 14.00 własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów żywnościowych znajdujących się w obiektach Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczanego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. 5. Upoważnieni pracownicy Zamawiającego będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych, a także dokonywać sprawdzenia zgodności cen z formularzem ofertowym. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę, a w szczególności z tytułu niezrealizowania umowy do pełnej wartości. Wykonawcy przysługuje tylko zapłata za faktycznie dostarczoną ilość. 7. Zamawiający zastrzega sobie również prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w ramach danej części zamówienia. 8. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów. 9. Warunki transportu zamówionych produktów będą odpowiadały zasadom Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) i Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP). Dostawca gwarantuje Zamawiającemu, że dostarczone produkty będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 71 poz. 1225 ze zm.). 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów: - decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej. możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia, - dokumenty potwierdzające stosowanie systemu HACCP . 11. Dostawa mięsa, drobiu i przetworów mięsnych powinna odbywać się w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych i nieuszkodzonych. 12. Warzywa i owoce powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni. 13. Produkty spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta, oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. 14. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawi się nazwa konkretnego produktu to Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie „produktów" równoważnych o jakości nie gorszej niż podany w opisie. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego produktu. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy): a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 4) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.3 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup wody i artykułów spożywczych”
Dodano: 2024-04-25 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Izbicy
Dodano: 2024-02-23 - Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu
Dodano: 2023-12-29 - Sukcesywne dostawy mięs i wędlin do Zakładu Karnego w Białej Podlaskiej
Dodano: 2023-10-21 - Dostawa owoców i warzyw do stołówki szkolnej przy Samorządowym Zespole Szkolnym im. Dzieci Zamojszczyzny w Biszczy
Dodano: 2023-09-06 - Dostawa żywności do stołówek Szkoły Podstawowej nr 2 w Radzyniu Podlaskim
Dodano: 2023-06-15 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wąwolnicy
Dodano: 2023-02-21 - Dostawa artykułów i produktów spożywczych w 2023 r. dla Bursy Międzyszkolnej Nr 1 w Zamościu.
Dodano: 2022-11-25 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2022-11-02 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2022-09-08