Przetargi.pl
Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Miejskich nr 2 w Mińsku Mazowieckim w okresie od 4.01.2016 do 31.12.2016 r.

Zespół Szkół Miejskich Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Siennicka 17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 758 56 11 , fax. 25 758 56 11
  • Data zamieszczenia: 2015-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Miejskich Nr 2
    ul. Siennicka 17 17
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 25 758 56 11, fax. 25 758 56 11
    REGON: 14667704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm2minsk.szkolnastrona.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządowa - zespół szkół

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Miejskich nr 2 w Mińsku Mazowieckim w okresie od 4.01.2016 do 31.12.2016 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Miejskich nr 2 w Mińsku Mazowieckim ul. Siennicka 17 w okresie od 4.01.2016 do 31.12.2016 r. określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem: Część 1 - Mięso wieprzowe, wołowe i wędliny (CPV-15100000), Część 2 - Mięso drobiowe (CPV-15100000), Część 3 - Ziemniaki (CPV-03200000), Część 4 - Warzywa i owoce świeże i jaja (CPV-03100000, 03200000, 15300000), Część 5 - Różne produkty spożywcze (CPV-03200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000), Część 6 - Ryby i różne produkty spożywcze (CPV-15200000, 15300000), Część 7 - Wyroby garmażeryjne (CPV-15800000). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2, części 1 do 7) będący integralną częścią SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie trwania umowy prawo zmiany zakresu ilościowego i asortymentowego przedmiotu zamówienia. Ilości asortymentów podane w formularzu asortymentowo-cenowym są wielkościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu). Wykonawcy nie będą przysługiwały zz tego tytułu roszczenia wobec Zamawiającego. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od ilości żywionych osób w stołówce szkolnej w okresie realizowania zamówienia. Ceny jednostkowe artykułów spożywczych podane w ofercie nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. Cena podana w ofercie zawiera wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszty transportu. Dostawy będą dokonywane partiami zgodnie z potrzebami Zamawiającego i w zgodnych z zamówieniem jednostkach miary. Dostawa artykułów odbywać się będzie po uprzednim złożeniu zamówienia przez Zamawiającego. Zamówiony towar należy dostarczyć najpóźniej do godziny 7.00 dnia wskazanego przez Zamawiającego. Zamawiane i dostarczane artykuły muszą odpowiadać wszelkim normom określonym w obowiązujących przepisach dotyczących jakości żywności tj.: pierwszy gatunek jakości, wymagany atest, świeżość, maksymalny okres przydatności do spożycia, skład oraz źródło pochodzenia. Dostawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczania artykułów na miejsce, własnym samochodem dostawczym, spełniającym wymagania sanitarno-epidemiologiczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zsm2minsk.szkolnastrona.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach