Szkoła Podstawowa Nr 1 ogłasza przetarg
- Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Kopernika
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 257 582 122, , fax. 257 582 122
- Data zamieszczenia: 2017-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 1
ul. Kopernika 9
05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 257 582 122, , fax. 257 582 122
REGON: 000717873 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1kopernik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Mińsku Mazowieckim w okresie od 02 stycznia 2018r. do 31 grudnia 2018r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 w Mińsku Mazowieckim w okresie od 02.01.2018r. do 31.12.2018r. określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień: Część nr 1: Artykuły ogólnospożywcze (CPV: 15000000-8, 03000000-1); Część nr 2: Warzywa i owoce (CPV: 03000000-1); Część nr 3: Ziemniaki (CPV: 03200000-3), Część nr 4: Mięso, wędliny i drób (CPV: 15000000-8); Część nr 5: Ryby (CPV: 15220000-6, 15210000-3); Część nr 6: Pieczywo i produkty cukiernicze (CPV: 15810000-9); Część nr 7: Wyroby garmażeryjne (CPV: 15000000-8). Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo-cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7). Produkty żywnościowe muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy, w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego (m.in: odpowiednie normy jakościowe lub atesty,odpowiednie oznakowanie- data minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia; odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu,odpowiednia temperatura podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu). Dostawy będą dokonywane partiami w związku z sukcesywnymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować telefonicznie, faksem, e-mailem lub osobiście przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw do godz. 10.00. Zamówiony towar należy dostarczyć w godzinach od 6.30 -7.30 dnia wskazanego przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, by złożył on oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych- (załącznik nr 4 do SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy, Załącznik nr 2 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy, Załącznik nr 3 do SIWZ - projekt umowy, Załącznik nr 8 do SIWZ - zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów, Załącznik nr 9 do SIWZ - oświadczenie- wspólne ubieganie się o udzielnie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej w Przasnyszu.”
Dodano: 2024-07-12 - Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Serocku w podziale na 5 części
Dodano: 2024-07-05 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Golądkowie w podziale na 7 części
Dodano: 2024-07-05 - Dostawa żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
Dodano: 2024-06-13 - Sukcesywna dostawa mięsa oraz wędlin dla Publicznego Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Kobyłce w 2024 roku
Dodano: 2024-06-11 - Dostawa różnych artykułów spożywczych oraz warzyw i owoców
Dodano: 2024-05-16 - Dostawa różnych artykułów spożywczych na potrzeby DPS „Syrena” w Warszawie w 2024 r.
Dodano: 2024-04-25 - Zakup artykułów spożywczych, mięsa, drobiu, warzyw, owoców, mrożonek i artykułów garmażeryjnych na potrzeby stołówki szkolnej w Zalesiu Górnym
Dodano: 2024-03-08 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Kobyłce w 2024 roku
Dodano: 2024-03-07 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych – wyrobów garmażeryjnych dla Publicznego Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Kobyłce w 2024 roku
Dodano: 2024-03-07