Przetargi.pl
Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Miejskim Gimnazjum Nr 2 w Oświęcimiu w 2013 roku.

Miejskie Gimnazjum Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Olszewskiego 2a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8422386 w.15 , fax. 033 8422386
  • Data zamieszczenia: 2012-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Gimnazjum Nr 2
    ul. Olszewskiego 2a 2a
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 8422386 w.15, fax. 033 8422386
    REGON: 07043184300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mg2oswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Miejskim Gimnazjum Nr 2 w Oświęcimiu w 2013 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Miejskim Gimnazjum Nr 2 w Oświęcimiu w 2013 roku. Część I zamówienia: Dostawa mięsa i wędlin zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2 / część 1 Część II zamówienia: Dostawa warzyw i owoców zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2 / część 2 Część III zamówienia: Dostawa różnych produktów spożywczych zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2 / część 3 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części: Część 1 - Mięso i wędliny Część 2 - Warzywa i owoce świeże Część 3 - Różne produkty spożywcze 3. Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. 4. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi: - odpowiednie normy jakościowe lub atesty, - odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, - odpowiedni sposób przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu, - odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. Dwukrotny zwrot dostarczonego towaru może skutkować odstąpieniem od umowy z winy leżącej po stronie Wykonawcy. 5. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. W takim przypadku wykonawca winien podać cenę ofertową brutto oddzielnie dla każdej części zamówienia zgodnie z treścią formularza ofertowego dla danej części. Zamawiający będzie porównywał i oceniał każdą część odrębnie Warunki realizacji, odbioru i rozliczenia: 1. Zgłoszenie zapotrzebowania nastąpi telefonicznie, do godz. 10:00 w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw . Dostawa towaru w wyznaczonym dniu musi nastąpić najpóźniej do godz. 8.oo /placówka nie posiada urządzeń chłodniczych/. 2.Zamawiający nie będzie składać zamówień w dniach wolnych od zajęć dydaktycznych tj. w okresie ferii zimowych, letnich , przerw świątecznych itp. 3.Rozliczenia między stronami odbywać się będą na koniec każdego tygodnia , Wykonawca przedkłada Zamawiającemu fakturę VAT obejmującą zrealizowane w danym tygodniu dostawy. 4. Zapłata za zrealizowane zamówienie nastąpi do 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury, przelewem na rachunek Wykonawcy. 5. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie z tytułu zmniejszenia ilości dostaw (za niezrealizowane dostawy). Specyfikacja wraz z załącznikami jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mg2oswiecim.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach