Zespół Szkół w Siewierzu ogłasza przetarg
- Adres: 42-470 Siewierz, ul. J. Piłsudskiego 31
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 67 41 335 , fax. 32 67 41 335
- Data zamieszczenia: 2011-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Siewierzu
ul. J. Piłsudskiego 31 31
42-470 Siewierz, woj. śląskie
tel. 32 67 41 335, fax. 32 67 41 335
REGON: 27808254800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorzadu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Siewierzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych stosownie do bieżących potrzeb do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Siewierzu, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2010 nr 136 poz. 914 z późn. zm.) w tym w szczególności: Część 1 - Dostawa artykułów spożywczych (w tym: mleko, produkty mleczarskie, przetworzone owoce i warzywa, jaja, produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso z ryb, różne produkty spożywcze) do Zespołu Szkół w Siewierzu, Część 2 - Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Zespołu Szkół w Siewierzu, Część 3 - Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do Zespołu Szkół w Siewierzu, Część 4 - Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich do Zespołu Szkół w Siewierzu. Warunki wspólne dla wszystkich części: Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Zamawiającego. Dostawy następować będą na podstawie pisemnego zamówienia, którego dokona pracownik upoważniony przez Zamawiającego w terminie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru do Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 7.00 do 8.00, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko oraz nie będzie obciążać kosztami transportu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów żywnościowych znajdujących się w obiekcie Zamawiającego. Wykonawca musi zagwarantować odpowiedni okres ważności dostarczanych produktów licząc od dnia dostawy. Upoważnieni pracownicy Zamawiającego będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych, a także dokonywać sprawdzania zgodności cen z formularzem asortymentowo - cenowym. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych, jakościowych bądź zbyt krótkiego okresu przydatności do spożycia. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru. Dostarczane produkty spożywcze muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być dobrej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno-epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących dobrą jakość. Uwaga! Jeśli w jakiejkolwiek pozycji formularza asortymentowo - cenowego użyto nazwy towarowej, Wykonawca może złożyć ofertę na towar tożsamy lub równoważny do towaru, który wymieniono przy użyciu nazwy towarowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 1a,1b,1c,1d do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający informuje, że podane w formularzu asortymentowo - cenowym ilości określają przewidywaną ilość produktów żywnościowych i zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się liczby uczniów i pracowników szkoły uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej (np. zmniejszenie się ilości osób korzystających ze stołówki w danym miesiącu, wzmożona zachorowalność lub nieobecność uczniów i pracowników szkoły z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych od nauki szkolnej, ferie zimowe i letnie, itp.). Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego produktów spożywczych i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu asortymentowo - cenowym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zssiewierz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu
Dodano: 2016-07-15 - Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie z podziałem na 8 zadań w skład którego wchodzą 1) produkty mleczarskie - kod CPV - 15500000-3 2) różne produkty spożywcze - kod CPV - 15896000-5 3) owoce i warzywa - kod CPV - 15300000 - 1 4) mięso, produkty mięsne, wędliny - kod CPV - 15301100-6 5) pieczywo - świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie - kod CPV - 15612500-6 6) jaja - kod CPV - 03142500-3 7) mrożonki, warzywa, mięso mielone mrożone, udka, kluski, pierogi- kod CPV- 15896000-6 8) ryby mrożone - kod CPV 15220000-6
Dodano: 2016-07-15 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę produktów spożywczych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu, nr sprawy : 13/13 PN/2016
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa produktów spożywczych do kuchni Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Pawłowicach (Szkoła Podstawowa nr 2 w Pawłowicach - ul. Pukowca 4, Publiczne Przedszkole w Modrzewiowym Ogrodzie - ul. LWP 3)
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa produktów spożywczych
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa żywności do stołówek wchodzących w skład Centrum Usług Socjalnych i Wsparcia w Sosnowcu
Dodano: 2016-06-16 - Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie, ul. Joachimowska 85 z podziałem na 8 zadań w skład którego wchodzą, zadanie nr 3: 3) warzywa i owoce - kod CPV - 15300000 - 1
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa artykułów spożywczych na II pół roku 2016
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa żywności do stołówek wchodzących w skład Centrum Usług Socjalnych i Wsparcia w Sosnowcu
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa różnych produktów mięsnych i ryb przetworzonych, konserwowanych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego w Jaworznie ul. Zawiszy Czarnego 4
Dodano: 2016-06-03