Przetargi.pl
Dostawa produktów żywnościowych do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Radomyśl Wielki w ramach projektu Radosne Przedszkolaki w Gminie Radomyśl Wielki

Gmina Radomyśl Wielki ogłasza przetarg

  • Adres: 39-310 Radomyśl Wielki, Rynek 32
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 14 6819121 , fax. 14 6819123
  • Data zamieszczenia: 2013-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radomyśl Wielki
    Rynek 32 32
    39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie
    tel. 14 6819121, fax. 14 6819123
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów żywnościowych do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Radomyśl Wielki w ramach projektu Radosne Przedszkolaki w Gminie Radomyśl Wielki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę produktów żywnościowych do czterech placówek przedszkolnych mieszczących się przy szkołach podstawowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki w ramach projektu Radosne przedszkolaki w Gminie Radomyśl Wielki w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w terminach: - od podpisania umowy do 31 lipca 2014 r.; - od 1 września 2014 r. do 30 czerwca 2015 r. 1). Miejsce dostawy: Samorządowe Publiczne Przedszkole w Rudzie, Dąbiu, Dulczy Wielkiej i Żarówce. 2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział III.1., III.2.; III.3.; III.4. SIWZ 3). Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część 1. Dostawa artykułów spożywczych dla Samorządowego Publicznego Przedszkola w Rudzie Przedmiot zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - Ruda - Rozdział III.1 SIWZ Część 2. Dostawa artykułów spożywczych dla Samorządowego Publicznego Przedszkola w Dąbiu Przedmiot zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - Dąbie - Rozdział III.2 SIWZ Część 3. Dostawa artykułów spożywczych dla Samorządowego Publicznego Przedszkola w Dulczy Wielkiej Przedmiot zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - Dulcza Wielka - Rozdział III.3 SIWZ Część 4. Dostawa artykułów spożywczych dla Samorządowego Publicznego Przedszkola w Żarówce Przedmiot zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - Żarówka - Rozdział III.4 SIWZ 4). Podane w Rozdziale III od 1 do 4 SIWZ ilości są ilościami maksymalnymi. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w przypadku zamówienia mniejszej liczby produktów. 5). Poszczególne zamówienia będą składane telefonicznie. 6). Zamawiający zapłaci za towar zgodnie z ofertą cenową złożoną przez Wykonawcę. Zamawiający przewiduje zmianę ceny: w przypadku zmiany stawek podatku VAT, w przypadku waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy w ramach maksymalnej górnej granicy zobowiązania (tj. kwoty przeznaczonej w budżecie na realizację zadania). Cena brutto za jednostkę miary przedmiotu zamówienia objętego umową będzie stała przez okres co najmniej 3 miesięcy od daty zawarcia umowy. Po tym terminie waloryzacja może odbywać się na podstawie pisemnego uzasadnionego wniosku Wykonawcy do wysokości wskaźnika zmiany cen usług i towarów konsumpcyjnych ogłaszanych po zakończeniu każdego kwartału przez Prezesa GUS. 5). Zamawiający wymaga, aby zamówiony towar był świeży, miał okres ważności zgodny z terminem przydatności do spożycia, określonym przez producenta (termin przydatności do spożycia musi być na tyle długi, aby od chwili dostarczenia do wydania do spożycia jego okres nie przekroczył tego terminu). 6). W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na towar wolny od wad w trybie natychmiastowym, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. 7). Wykonawca dostarczać będzie towar do poszczególnych przedszkoli własnym transportem, na swój koszt i ryzyko. 8). Poszczególne zamówienia partii towarów oraz termin (dzień i godzina do której towar będzie dostarczony) dostawy składane będą telefonicznie przez intendenta, jego przełożonych lub inną osobę upoważnioną przez zamawiającego i zostaną uzgodnione po podpisaniu umowy z poszczególnymi przedszkolami, z tym że pieczywo, wyroby ciastkarskie, produkty mleczne oraz artykuły spozywcze o krótkim terminie przydatności do spożycia bedą dostarczane codziennie. 9). Poszczególne dostawy będą następować nie później niż następnego dnia od złożenia zamówienia. 10). Zapłata za dostarczone partie towaru nastąpi na podstawie faktury przelewem na konto wykonawcy w terminie 14 dni od daty dostarczenia faktury. 11). Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27 ust. 3 ustawy z dn. 20.01.2004r o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. nr 33, poz. 288 z późn. zm.) 12). Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami 13). Mrożonki mają być dostarczane do przedszkoli w formie nie rozmrożonej,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomyslwielki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach