Przetargi.pl
Dostawa produktów żywnościowych do dwóch stołówek szkolnych w Szkole Podstawowej nr 5 w Piasecznie.

Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg

  • Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 70 17 654, 70 17 655 , fax. 022 70 17 692
  • Data zamieszczenia: 2019-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
    ul. Kościuszki 5
    05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
    tel. 022 70 17 654, 70 17 655, fax. 022 70 17 692
    REGON: 15891289000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów żywnościowych do dwóch stołówek szkolnych w Szkole Podstawowej nr 5 w Piasecznie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest codzienna dostawa produktów żywnościowych stosownych do potrzeb stołówek przy ul. Szkolna 14 i Sikorskiego 20. Stołówki nie posiadają magazynów. Jakość produktów i dostawy muszą być zgodne z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów , w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2010 nr 136 poz. 914 z póżn. zm.) Informację dotyczące poszczególnych części: Część I - dostawa artykułów spożywczych , nabiału i pieczywa do trzech stołówek . Dostawy codzienne z powodu braku bazy magazynowej, wg. formularza asortymentowo – ilościowego , załącznik nr 1 . Dostawa ściśle ze złożonym zamówieniem Część II. – dostawa mięsa i jego przetworów .Codzienna w godzinach rannych do poszczególnych stołówek o godzinie 7,oo. Ilość dostarczonego towaru nie może być większa lub mniejsza niż podana w zamówieniu na dany dzień (dopuszczalna granica +- 200g). Część III – dostawa owoców i warzyw i ich przetworów . Dostawy codzienne z powodu braku bazy magazynowej i zgodnie z zamówieniem ilościowym zamawiającego z poszczególnych stołówek. Część IV – dostawa wyrobów garmażeryjnych . Odbywać się będzie w zależności od potrzeb poszczególnych stołówek . Dostawa rano w danym dniu do wydania. Zamawiający złoży zamówienie na dwa dni przed datą wydania. Część V – dostawa mrożonek (warzywa, owoce, ryby). Dostawy nierozmrożonego towaru w danym dniu wg zamówienia w godzinach rannych. Z powodu braku bazy mroźniej dostawy mogą być codzienne w zależności od potrzeb poszczególnych stołówek. Przewidywana liczba obiadów razem w dwóch stołówkach - 1150 osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). W przypadku składania ofert na: I część, wysokość wadium wynosi 2.000 zł (dwa tysiące złotych) II część, wysokość wadium wynosi 3.000 zł ( trzy tysiące złotych) III część, wysokość wadium wynosi 3.000 zł ( trzy tysiące złotych) IV część, wysokość wadium wynosi 1.000 zł ( jeden tysiąc złotych) V część, wysokość wadium wynosi 1.000 zł ( jeden tysiąc złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach