Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych w Żurawicy ogłasza przetarg
- Adres: 37-710 Żurawica, ul. Marcina Króla 3
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 16 6723840 , fax. 16 6723840
- Data zamieszczenia: 2013-01-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych w Żurawicy
ul. Marcina Króla 3 3
37-710 Żurawica, woj. podkarpackie
tel. 16 6723840, fax. 16 6723840
REGON: 65016384200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów żywnościowych dla Gimnazjum w Żurawicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: Część I Warzywa i owoce - CPV:15300000-1 Część II Przyprawy - CPV: 15870000-7 Część III Pozostałe suche i inne - CPV: 15890000-3 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne części stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.3. Umowa realizowana będzie zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej. 3.4. Celem przybliżenia szacunkowej wielkości zamówienia podajemy planowane ilości zamówienia. Podane ilości są ilościami orientacyjnymi w skali roku. Z tytułu niezrealizowania pozostałej części zamówienia Wykonawcy nie przysługują roszczenia finansowe oraz prawne. 3.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia badań mikrobiologicznych przywożonego towaru na koszt Wykonawcy w przypadku wystąpienia istotnych wątpliwości Zamawiającego, co do jakości artykułów. 3.6. Zamawiający przewiduje również możliwość kontroli jakości dostarczanych produktów pod kątem zgodności oferowanego produktu z opisem produktu załączonym do oferty. 3.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia auditów u Wykonawcy pod kątem stosowania zasad GMP/GHP oraz systemu HACCP. 3.8. Dostawy asortymentu odbywać się będą 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. 6:30-10:00 na koszt i ryzyko Wykonawcy. W wyjątkowych sytuacjach mogą być zmienione godziny dostaw wynikające ze zmiany planu zajęć oraz mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 133000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zurawica.pl/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną