Powiat Świdwiński ogłasza przetarg
- Adres: 78-300 Świdwin, ul. Mieszka I 16
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3650301, 3650335 , fax. 094 3650330
- Data zamieszczenia: 2010-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdwiński
ul. Mieszka I 16 16
78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3650301, 3650335, fax. 094 3650330
REGON: 33092078800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatswidwinski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów zwierzęcych mięsa i wyrobów oraz przetworów mleczarskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa produktów zwierzęcych mięsa i wyrobów oraz przetworów mleczarskich 151z podziałem na dwa zadania: Zadanie nr 1 Sukcesywna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i jego wyrobów transportem wykonawcy w ilościach mniejszych określonych przez zamawiającego telefonicznie do Domu Pomocy Społecznej w Krzecku; Krzecko 5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 15100000-9 - produkty zwierzęce mięsa i wyroby E-003-4 - Dla domów opieki dziennej E-047-4 - W opakowaniach E-046-7 - w partiach Załącznik nr 1 Zadanie Nr 2 Sukcesywna dostawa wyrobów mleczarskich transportem wykonawcy w ilościach mniejszych określonych przez zamawiającego telefonicznie do Domu Pomocy Społecznej w Krzecku; Krzecko 5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 15500000-3 - wyroby mleczarskie E-003-4 - Dla domów opieki dziennej E-046-7 - w partiach E-047-4 - W opakowaniach Załącznik nr 2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnianie niżej wymienionych warunków: 1) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym: a) prowadzący działalność gospodarczą - na potwierdzenie wykonawca dołączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.; 4) Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 1) Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt V ppkt 1, b) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, c) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, d) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, e) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych, f) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 2) Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: a) niezgodną z ustawą lub gdy jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c) zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d) wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, e) zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, f) który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, g) nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. 3. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 4.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnych z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych i wymienionych w pkt V ppkt 1 niniejszej specyfikacji wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W/w oświadczenia i dokumenty mają być przedłożone w formie pisemnej. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Oświadczenie musi być złożone w oryginale
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatswidwinski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy produktów żywnościowych do stołówki Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Szczecinku.
Dodano: 2016-05-10 - OFERTA NA DOSTAWĘ MIĘSA I WYROBÓW MIĘSNYCH DLA SP ZOZ W CHOSZCZNIE
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa mięsa i przetworów mięsnych
Dodano: 2016-04-11 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie
Dodano: 2016-03-24 - dostawa mięsa i produktów mięsnych
Dodano: 2016-03-22 - OFERTA NA DOSTAWĘ MIĘSA I WYROBÓW MIĘSNYCH DLA SP ZOZ W CHOSZCZNIE
Dodano: 2016-02-05 - SPRZEDAŻ I DOSTAWĘ PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH, MIĘSA I PRZETWORÓW MIĘSNYCH
Dodano: 2016-01-28 - Dostawy żywności do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach oraz CEIiR w Podgrodziu (z podziałem na części)
Dodano: 2015-12-14 - SUKCESYWNA DOSTAWA MIĘSA ORAZ WĘDLIN DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO W KALISZU POMORSKIM
Dodano: 2015-12-03 - SUKCESYWNA DOSTAWA MIĘSA ORAZ WĘDLIN DO PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO BAJKOLANDIA W KALISZU POMORSKIM
Dodano: 2015-12-02