110 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, ul. Komeńskiego 35
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 055 239-4495, 2394401 , fax. 055 2302094
- Data zamieszczenia: 2009-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 110 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Komeńskiego 35 35
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 055 239-4495, 2394401, fax. 055 2302094
REGON: 17005914500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwojskowy.elblag.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów spożywczych; tj.: przypraw i koncentratów spożywczych, przetworów owocowo - warzywnych, artykułów sypkich, jaj świeżych, warzyw i owoców, ziemniaków, drobiu, wyrobów drobiowych, wędlin drobiowych oraz wędlin wieprzowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa produktów spożywczych; tj.: przypraw i koncentratów spożywczych, przetworów owocowo - warzywnych, artykułów sypkich, jaj świeżych, warzyw i owoców, ziemniaków, drobiu, wyrobów drobiowych, wędlin drobiowych oraz wędlin wieprzowych z podziałem na 5 pakietów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153314276
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział firmy, które spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - wpis do ewidencji działalności gospodarczej. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - oświadczenie z art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: - zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, - zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj.: - oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5. wyrażą zgodę na wszystkie warunki określone w siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druki, które należy wypełnić i podpisane wyłącznie przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy załączyć do oferty: - druk oferty (załącznik nr 1), - formularz ofertowy (załącznik nr 2), - projekt umowy (załącznik nr 4), 2. Dokumenty, które należy złożyć w oryginałach lub w kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 oraz 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 Dz. U. z 2006 Nr 164 poz. 1163 z póż. zm. ( załącznik nr 3), - Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed dniem otwarcia ofert) wyciąg z aktu prawnego dotyczący utworzenia jednostki przystępującej do przetargu oraz potwierdzający, że wykonawca posiada prawo do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi - wyciąg Krajowego Rejestru Sądowego lub z ewidencji działalności gospodarczej; - Aktualne zaświadczenie wystawione przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenia społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); - Aktualne zaświadczenie wystawione przez właściwy organ podatkowy potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, że oferowana żywność, będąca przedmiotem zamówienia, będzie odpowiadać warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami lub równoważnymi, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP systemu HACCP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwojskowy.elblag.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa produktów spożywczych
Dodano: 2012-09-26 - Dostawa produktów spożywczych
Dodano: 2011-09-20 - Produktów spożywczych; tj.:przypraw i koncentratów spożywczych, przetworów owocowo - warzywnych, artykułów sypkich, jaj świeżych, warzyw i owoców, ziemniaków, drobiu, wyrobów drobiowych, wędlin drobiowych oraz wędlin wieprzowych
Dodano: 2010-09-17