Przetargi.pl
Dostawa produktów spożywczych do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Bejsce.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-512 Bejsce, Bejsce 252
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3511010 , fax. 041 3511010 w. 22
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Bejsce 252 252
    28-512 Bejsce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3511010, fax. 041 3511010 w. 22
    REGON: 00053190900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminy.com.pl/bejsce
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów spożywczych do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Bejsce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych w celu dożywiania uczniów w szkołach podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Bejsce. II. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczanie zamawiającemu w dniach od 15.02.2010 r. r. do 17.12.2010 r. ( łącznie 162 dni dostawy) w każdym tygodniu miesiąca od poniedziałku do piątku włącznie następujących produktów spożywczych zwanych dalej przedmiotem umowy do: 1.Publicznego Gimnazjum w Czyżowicach na godzinę 9.30: a) 36 porcji zupy wysokokalorycznej 500 ml, b) 36 porcji chleba 100g, c) 36 miseczek jednorazowego użytku, d) 36 łyżek jednorazowego użytku. 2. Samorządowej Szkoły Podstawowej w Bejscach na godzinę 9.50 a) 28 porcji zupy wysokokalorycznej 500 ml, b) 28 porcji chleba 100 g, c) 28 miseczek jednorazowego użytku, d) 28 łyżek jednorazowego użytku.. 3. Samorządowej Szkoły Podstawowej w Dobiesławicach na godzinę 10.00 a) 31 porcji zupy wysokokalorycznej 500 ml, b) 31 porcji chleba 100 g, c) 31 miseczek jednorazowego użytku, d) 31 łyżek jednorazowego użytku. III. Wymagany termin rozpoczęcia dostawy od 15 lutego 2010 r. IV. Wymagany termin zakończenia przedmiotu dostawy do 17.12.2010 r. V. Ustala się czas obowiązywania umowy od 15.02.2010 r.do 31.12.2010 r. VI. Cenę oferty ryczałtową traktować należy jako stałą i niezmienną w okresie obowiązywania umowy. VII. Szczegółowe warunki rękojmi wymagane przez zamawiającego: Okres rękojmi za wady fizyczne produktów spożywczych dwanaście miesiący to jest od dnia 15.02.2010 r.do 31.01.2011r. VIII. Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze umowy w rozdziale D SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158940001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do przetargu mogą przystąpić wszyscy zainteresowani wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu o udzielenia zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm) zwaną dalej ustawą na potwierdzenie czego złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( zgodnie z pkt. 2.1.1 SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków ( zgodnie z pkt. 2.1.2 - 2.1.7 SIWZ). Ocena spełnienia w/w warunków będzie polegała na sprawdzeniu, czy wszystkie złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty (zgodnie z pkt 2) są zgodne z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku. Prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz SIWZ. 2. Aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (lata 2007-2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał dostawy produktów spożywczych odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Warunek ten oceniany będzie na podstawie danych przedstawionych w załączniku nr 6 do oferty - Informacje na temat doświadczenia Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę stanowi FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w rozdziale E SIWZ). Aby oferta była kompletna należy złożyć FORMULARZ OFERTOWY wraz z następującymi załącznikami i dokumentami: 2. Załącznik nr 1 Oświadczenia wykonawcy, w którym znajdują się następujące oświadczenia: a) Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie; c) Oświadczenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. e) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. f) Oświadczenie wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w SIWZ i, że przyjmuje je bez zastrzeżeń. g) Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w SIWZ i zobowiązuje się, w razie utrzymania się przy przetargu, podpisać umowę na dostawy produktów spożywczych do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Bejsce. h) Oświadczenie, że wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania dostaw produktów spożywczych do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Bejsce; i) Oświadczenie, że zawarty w Rozdziale D SIWZ wzór umowy został przez wykonawcę zaakceptowany i zobowiązuje się on w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na podanych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego. 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);. c) Dokumenty potwierdzające, że wykonane dostawy produktów spożywczych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zostały wykonane należycie. d) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). e) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W/w dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. załącznik nr 2 - Cena ryczałtowa jednostkowa Wykonawcy 5. załącznik nr 3 - Łączna cena wykonawcy za dostarczanie produktów spożywczych przez 162 dni dostawy. 6. Załącznik nr 4 - Wymagany termin rozpoczęcia przedmiotu dostawy Wymagany termin zakończenia przedmiotu dostawy. 7. Załącznik nr 5 - Wymagany termin realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów spożywczych. 8. Załącznik nr 6 - Informacje na temat doświadczenia wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminy.com.pl/bejsce
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach