Miejskie Przedszkole Samorządowe w Suchej Beskidzkiej ogłasza przetarg
- Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Adama Mickiewicza 23
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8742047 , fax. 033 8742047
- Data zamieszczenia: 2013-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedszkole Samorządowe w Suchej Beskidzkiej
ul. Adama Mickiewicza 23 23
34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
tel. 033 8742047, fax. 033 8742047
REGON: 35718573800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole.sucha-beskidzka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów spożywczych do Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej - Pakiet I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowią dostawy produktów spożywczych (mięsa i wędlin) wg wykazu określonego w niniejszej SIWZ na potrzeby Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej. Miejscem dostaw jest siedziba Zamawiającego - ul. Mickiewicza 23, 34-200 Sucha Beskidzka. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia będzie obowiązany dostarczać Zamawiającemu produkty spełniające właściwe przepisy prawa i normy, w szczególności posiadające właściwą datę przydatności do spożycia. Wykonawca winien również zapewnić właściwe warunki transportu artykułów spożywczych. Zamawiający dopuszcza składanie oferty w niniejszym postępowaniu obejmującą produkty wg poniższego wykazu. Oferta nie może obejmować wybranych produktów. Warunki organizacyjne realizacji przedmiotu zamówienia: 1. realizacja zamówienia będzie się odbywać poprzez jednostkowe dostawy (zamówienia) obejmujące produkty i ich ilości wskazane przez Zamawiającego wg aktualnych potrzeb, 2. Zamawiający będzie informował Wykonawcę o zamówieniach jednostkowych (podając asortyment, ilości, datę dostawy) na min. 2 dni przed planowana dostawą, 3. do każdej jednostkowej dostawy (zamówienia) Wykonawca dołączy dokument zawierający: nazwę towaru, datę ważności (produkt musi być oznakowany datą minimalnej trwałości, datą produkcji oraz terminem przydatności do spożycia) - nie dotyczy warzyw i owoców, ilość i cenę oraz fakturę VAT (rachunek). Tam, gdzie w dokumentacji przetargowej, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) produktów, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych pod warunkiem, że oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych i smakowych, z zachowaniem podanych rozmiarów i pojemności opakowań zamawianych produktów. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15100000-9, 15131100-6, 15110000-2, 15131120-2. 5. Termin wykonania zamówienia Wymagany okres realizacji przedmiotu zamówienia: od 02.01.2014 r. do 31.12.2014 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przedszkole.sucha-beskidzka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa produktów spożywczych dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/25/2016
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawy mięs i wędlin woł/wp
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa mięsa i produktów mięsno-wędliniarskich wieprzowych, wołowych i drobiowych
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa produktów żywnościowych tj. mięsa drobiowego i wędlin drobiowych przeznaczonych na bieżące żywienie żołnierzy jednostek wojskowych znajdujących się w rejonie zaopatrywania Sygn. 33/ŻYW/16.
Dodano: 2016-06-22 - dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie w okresie 01.07.2016 do 31.12.2016.
Dodano: 2016-06-14 - Przetarg nieograniczony nr 3/2016
Dodano: 2016-06-14 - Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin do Centralnego Ośrodka Sportu - Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
Dodano: 2016-06-13 - Dostawa produktów żywnościowych tj. mięsa i przetworów mięsnych przeznaczonych na bieżące żywienie żołnierzy jednostek wojskowych znajdujących się w rejonie zaopatrywania Sygn. 29/ŻYW/16.
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Muszynie
Dodano: 2016-05-30 - Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2016 r.
Dodano: 2016-05-12