Przetargi.pl
Dostawa produktów spożywczych dla uczestników zajęć oraz podczas innych zadań realizowanych w ramach Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomani w roku 2010

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego 12
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8243136, 8254660 , fax. 043 8232605
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 043 8243136, 8254660, fax. 043 8232605
    REGON: 00059842800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów spożywczych dla uczestników zajęć oraz podczas innych zadań realizowanych w ramach Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomani w roku 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawa produktów spożywczych w roku 2010 obejmuje: 1)placówki realizujących programy opiekuńczo - wychowawcze, profilaktyczne, socjoterapeutyczne i sportowe dla dzieci i młodzieży, podczas pozalekcyjnych zajęć sportowych oraz podczas innych zadań realizowanych w ramach Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Zapobiegania Narkomanii (wykaz placówek stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Na zajęcia uczęszcza codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem: sobót, niedziel, świąt kalendarzowych i dni wolnych od nauki) przeciętnie po 25 dzieci. Dostawy produktów do placówek należy zabezpieczyć w godzinach od 09:00 do 14:00, bądź w godzinach uzgodnionych indywidualnie z opiekunem świetlicy. 2)imprezy sportowo - rekreacyjne i kulturalne z zakresu profilaktyki uzależnień oraz dodatkowe pozalekcyjne zajęcia sportowe w terminach wskazanych przez Zamawiającego. 2. Wartość dostaw produktów spożywczych podczas profilaktycznych imprez sportowo- rekreacyjnych, imprez profilaktyczno - kulturalnych i innych programów realizowanych w ciągu roku (napoje, słodycze), stanowi nie więcej niż 15 procent ogólnej wartości dostaw w jednym roku, z czego: wielkość środków przeznaczona na żywienie 1 dziecka dziennie w placówkach wynosi 2,10 zł, podczas zajęć sportowych wielkość ta wynosi 1,77 zł. 3. Przykładowe zapotrzebowanie na produkty spożywcze dla 1 placówki na okres 1 miesiąca oraz na zajęcia sportowe i imprezy stanowi załączeniu nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości 1.000,00 zł. 2.Wadium można wnieść w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, c) poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, d) gwarancjach bankowych, e) gwarancjach ubezpieczeniowych. f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z 2002 r. Nr 25 poz. 253, Nr 66 poz. 596, Nr 216 poz. 1824, z 2004 roku Nr 145, poz. 1537, Nr 281, poz. 2785, z 2005 r. Nr 132, poz. 1110, Nr 179, poz. 1484, Nr 249, poz. 2104, z 2006 r. Nr 149, poz. 1074). 3.Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Poddębicach Nr konta 09 9263 0000 0544 0094 2005 0001. 4.Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie zamawiającego w wymaganym terminie składania ofert tj. do dnia 28 grudnia 2009 r do godziny 11:00. 5.W przypadku wadium wniesionego w innej formie niż pieniężna, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w kasie Urzędu Miasta (bud. Nr 4, pokój nr 411), natomiast kserokopię dołączyć do oferty. 6.Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych jeżeli: a) upłynie termin związania z ofertą, b) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) przetarg zostanie unieważniony a protesty ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7.Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na wniosek wykonawcy z zastrzeżeniem art.46 ust. 4 a ustawy Prawo zamówień publicznych: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy: 1)spełniają wymogi podmiotowe określone w art. 22 ustawy Pzp, 2)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 3)wykażą się wykonaniem w ciągu pięciu lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) przynajmniej 1 zadaniem odpowiadającym swoim rodzajem i wartością oraz zakresem zbliżonym do przedmiotowego zamówienia, 4)przygotują ofertę zgodną z wymogami SIWZ, 5)wniosą wymagane wadium, 6)posiadają możliwość do przyjmowania zamówień składanych telefonicznie lub faksem, 7)realizują dostawy w ciągu 24 godzin od czasu zamówienia telefonicznego w ilości i asortymencie zgodnym z zamówieniem w godzinach od 8:30 do 13:00, Wymogi podmiotowe uważa się za spełnione, jeżeli wykonawca w ofercie przedłoży dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań. Powyższe zostanie ocenione metodą spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ofercie pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania przetargowego i odrzucenia oferty, muszą być zamieszczone następujące oświadczenia i dokumenty: 1)formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawarte w załączniku nr 2, 3)podpisany formularz wzoru umowy stanowiący załącznik nr 3, 4)dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, tj: a) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) przynajmniej 1 zadaniem odpowiadającym swoim rodzajem i wartością oraz zakresem zbliżonym do przedmiotowego zamówienia, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) dowód wniesienia wymaganej kwoty wadium, d) wykaz taboru samochodowego, dostosowanego do przewozu artykułów żywnościowych (w załączeniu kserokopie aktualnych przeglądów technicznych). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 ppkt b, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdunskawola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach