Dom Pomocy Społecznej w Psarach ogłasza przetarg
- Adres: 63405 Sieroszewice, Psary, ul. Kaliska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7396084, 7396315 , fax. 062 7396084, 7396315
- Data zamieszczenia: 2017-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Psary, ul. Kaliska 3
63405 Sieroszewice, woj. wielkopolskie
tel. 062 7396084, 7396315, fax. 062 7396084, 7396315
REGON: 29580500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: dpspsary.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społęcznej w Psarach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach od stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2018 roku. Rodzaj zamawianych towarów oraz ilośc została określona w załącznikach do Formularza oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7.267,00 zł na całość zamówienia w rozbiciu na poszczególne części zamówienia w wysokości: Część I: Mięsa i przetworów wędliniarskich - 1.520,00 złotych Część II: Drobiu i przetworów drobiowych - 526,00 złotych Część III: Pieczywa i wyrobów cukierniczych - 593,00 złotych Cześć IV: Ryb i przetworów rybnych - 509,00 złotych Część V: Mleka - 880,00 złotych Część VI: Jaj kurzych - 270,00 złotych Część VII: Mrożonek - 88,00 złotych Część VIII: Warzyw przetworzonych kwaszonych - 41,00 złotych Część X: Nabiału - 931,00 złotych Część XI: Masła - 501,00 złotych Część XII: Artykułów spożywczych - 977,00 złotych Część XIII Tłuszczy roślinnych - 195,00 złotych Część XIV: Owoców cytrusowych - 215,00 złotych Część XV: Owoców suszonych - 21,00 złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Św. Jana Pawła II w Kłodawie w roku 2024.
Dodano: 2024-04-17 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Św. Jana Pawła II w Kłodawie w roku 2024.
Dodano: 2024-04-17