Dom Pomocy Społecznej w Psarach ogłasza przetarg
- Adres: 63-405 Sieroszewice, Psary, ul. Kaliska 3
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7396084, 7396315 , fax. 062 7396084, 7396315
- Data zamieszczenia: 2013-01-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Psary, ul. Kaliska 3 3
63-405 Sieroszewice, woj. wielkopolskie
tel. 062 7396084, 7396315, fax. 062 7396084, 7396315
REGON: 00029580500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach w okresie od 11 lutego 2013 roku do 31 grudnia 2013 roku. 2. Zamówienie dotyczy wykonywania następujących dostaw: CZĘŚĆ I: MIĘSO I PRZETWORY WĘDLINIARSKIE CZĘŚĆ II:DRÓB I PRZETWORY DROBIOWE CZĘŚĆ III:PIECZYWO I WYROBY CUKIERNICZE CZEŚĆ IV:RYBY I PRZETWORY RYBNE CZĘŚĆ V: MLEKO CZĘŚĆ VI: JAJA KURZE CZĘŚC VII: ZUPY i SOSY W PROSZKU CZĘŚĆ VIII:MROŻONKI CZĘŚĆ IX: WARZYWA PRZETWORZONE KWASZONE CZĘŚĆ X: NABIAŁ CZĘŚĆ XI:MASŁO CZĘŚĆ XII: ARTYKUŁY SPOŻYWCZE CZĘŚĆ XIII: TŁUSZCZE ROŚLINNE CZĘŚĆ XIV: OWOCE CYTRUSOWE CZĘŚĆ XV: OWOCE SUSZONE - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kryteriami i warunkami wykonania zamówienia zostały określone w Rozdziale II i III siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości: 8.319,31 złotych na całość zamówienia,w rozbiciu na poszczególne części zamówienia w wysokości: Część I: Mięsa i przetworów wędliniarskich - 1.973,54 złotych Część II: Drobiu i przetworów drobiowych - 414,85 złotych Część III: Pieczywa i wyrobów cukierniczych - 600,74 złotych Cześć IV: Ryb i przetworów rybnych -559,96 złotych Część V: Mleka - 1.351,84 złotych Część VI: Jaj kurzych - 210,67 złotych Część VII: Zup i sosów w proszku - 26,54 złotych Część VIII: Mrożonek - 91,53 złotych Część IX: Warzyw przetworzonych kwaszonych - 46,40 złotych Część X: Nabiału - 1.085,59 złotych Część XI: Masła - 247,00 złotych Część XII: Artykułów spożywczych - 1.120,58 złotych Część XIII Tłuszczy roślinnych - 297,15 złotych Część XIV: Owoców cytrusowych - 256,22 złotych Część XV: Owoców suszonych - 36,70 złotych 2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 23 stycznia 2013 do godz. 12.00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( j. t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego podany w siwz. 5. O uznaniu wadium wniesionego w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego decyduje termin określony w pkt. 2 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-ostrowski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Granowie
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych CKU w Przygodzicach
Dodano: 2016-07-22 - Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Dodano: 2016-06-21 - Przedmiotem zamówienia jest: roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Dodano: 2016-04-29 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby kuchni Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach
Dodano: 2016-04-11 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby kuchni Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach.
Dodano: 2016-02-15 - Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Chojnie
Dodano: 2016-02-09 - Przetarg nieograniczony na dostawy artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim ( liczba zadań - 10 pakietów ).
Dodano: 2016-01-26 - Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do Ośrodków Szkolenia i Wychowania w Próchnowie i w Szamocinie w 2016 roku
Dodano: 2016-01-14 - Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2016-01-04