Przetargi.pl
Dostawa produktów spożywczych

Dom Pomocy Społecznej Św. Józefa w Mieni ogłasza przetarg

  • Adres: 05-319 Cegłów,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 757-02-03 w. 134
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Św. Józefa w Mieni
    05-319 Cegłów, woj. mazowieckie
    tel. 025 757-02-03 w. 134
    REGON: 71165654600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsmienia.org

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów spożywczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 zadań: Zadanie nr 1 – dostawa produktów ogólno-spożywczych – w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym – załącznik nr 4a do SIWZ; Zadanie nr 2 – dostawa nabiału – w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym – załącznik nr 4b do SIWZ; Zadanie nr 3 - dostawa jaj – w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym – załącznik nr 4c do SIWZ; Zadanie nr 4 – dostawa mrożonek – w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym – załącznik nr 4d do SIWZ; Zadanie nr 5 – dostawa ryb i produktów rybnych przetworzonych – w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym – załącznik nr 4e do SIWZ; Zadanie nr 6 – dostawa warzyw– w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym – załącznik nr 4f do SIWZ; Zadanie nr 7 – dostawa owoców – w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym – załącznik nr 4g do SIWZ; Standardy jakościowe, szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań, zawierają załączniki nr 4a-4g do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 1.2. wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 4a – 4g do SIWZ, 1.3. oświadczenie o którym mowa w Rozdziale VI, pkt. 1 SIWZ – załącznik nr 2 do SIWZ, 1.4. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). 1.5. Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach