Przetargi.pl
Dostawa Produktów mleczarskich oraz różnych produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkoleniowo-Wypoczynkowego MSWiA w Szklarskiej Porębie

Zespół Szkoleniowo-Wypoczynkowy MSWiA w Szklarskiej Porębie ogłasza przetarg

  • Adres: 58-580 Szklarska Poręba, ul. 1 Maja 62
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 717 23 43 , fax. 0-75 717 20 26
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkoleniowo-Wypoczynkowy MSWiA w Szklarskiej Porębie
    ul. 1 Maja 62 62
    58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 717 23 43, fax. 0-75 717 20 26
    REGON: 23106990300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olimp-rzemieslnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ZAKŁAD BUDŻETOWY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa Produktów mleczarskich oraz różnych produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkoleniowo-Wypoczynkowego MSWiA w Szklarskiej Porębie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostarczanie (dostawa) w ciągu 12 miesięcy od podpisania umowy do Zespołu Szkoleniowo - Wypoczynkowego MSWiA w Szklarskiej Porębie wymienionych produktów mleczarskich oraz róznych produktow spozywczych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze Za podobne Zamawiający uznaje zamówienie na dostawę produktów mięsnych w asortymencie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, przez okres min. 3 miesięcy. 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy założeniu, że płatność nastąpi w ciągu 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń lub dokumentów: 1 Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1 i Dokument 2. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Wykaz dostaw wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia wzór: Dokument 3. 4 Opinie dotyczące jakości dostaw wymienionych w Dokument 3, wystawione przez zamawiających te dostawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 8.1.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1 Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu/ -ów, o których mowa w pkt 8.2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów (partnerów) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (składających wspólną ofertę, np. konsorcjów, spółek cywilnych), aby: 1 Każdy z nich oddzielnie udokumentował, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie powierzonym mu do wykonania, w ramach niniejszego zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy. 2 Podmioty udokumentowały, że łącznie spełniają wymagane warunki w zakresie potencjału ekonomicznego, finansowego oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3 Ustanowiły Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. W celu potwierdzenia spełnienia warunków podmioty (partnerzy) ubiegające się o wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenie z art.. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy - wzór Dokument 1 - podpisane przez Pełnomocnika. 2. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 4 Ustawy - wzór: Dokument 2 - podpisane przez każdy podmiot (partnera) ubiegającego się wspólnie o udzielnie zamówienia z osobna. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla każdego podmiotu (partnera) ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia z osobna. 4. Wykaz podobnych dostaw wykonanych przez Wykonawcę - podmiot (partnerów) ubiegających się o wspólne zamówienie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wzór: Dokument 3 - dla wszystkich podmiotów - podpisane przez Pełnomocnika. 5. Opinie dotyczące jakości prac wymienionych w Dokument 3, wystawione przez zamawiających na podmiot (partnera) ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia, który te prace wykonywał.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olimp-rzemieslnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną